School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Billy & Jacob.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptyma okt 26, 2009 10:11 am

Bella grijnsde naar Jacob en zag hem heel geïntreseerd bij Renesmee. 'Eeeh.. en vind je háár dan niet stom? Ik bedoel maar.. ze komt uit een steen... zoals je Edward noemt.' zei ze aarzelend. Ze rolde met haar ogen en ging op het bed van Jacob zitten met haar benen gekruisd bij elkaar. Ze liet Jacob en Renesmee lekker met z'n tweeën spelen en keek lachend toe, het zag er zo lief uit die twee samen. Ze streelde de stof van het bed en glimlacht dood. 'Ik ben trouwens geen eigendom van Edward.. ik kan doen wat ik zelf wil..' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptyma okt 26, 2009 10:17 am

Jacob keek naar Bella en grijnsde. Hij keek naar Renesmee. 'Dat weet ik Bella.' Zei hij tegen haar en grijnsde. Jacob legde zijn warme hand op de buik van het kleine meisje. 'Maar ze is wel deels menselijk voor een kind van een steen, ik bedoel, ze is niet koud ofzo.' Zei hij tegen haar en grijnsde breder. Jake keek naar Bella. Toen weer naar Renesmee, hij kon z'n ogen niet van het meisje afhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptyma okt 26, 2009 10:21 am

Bella tuitte bedachtzaam haar lippen, 'Nou.. ik was ook nog mens.. maar ik zou sterven.. en toen heeft hij me gebeten.' somde ze op. Ze begon opeens te lachen en vroeg zich af of dit ook als belletjes klonk -zoals bij alice-. Ze keek naar Jacob en weer naar Renesmee. 'Je mag haar best vast houden .. denk ik.' zei ze droogjes. Ze keek twijfelend naar Jacob en zag iets vreemds in zijn ogen. 'Wat is er? Waarom kijk je zo?' vroeg ze, ze krulde een lok van haar haar om haar vinger en herhaalde dit een paar keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptyma okt 26, 2009 10:26 am

Jacob keek naar Bella. 'Ehmm, oké.' Zei hij tegen Bella. 'Kijk ik raar dan?' Vroeg hij aan Bella. Toen grijnsde hij naar haar. 'Ik weet niet wat het is.. ' Mopelde hij naar Bella. 'Ik kijk toch niet raar, nee toch?' Vroeg hij. Een lichte paniek sloeg over in z'n stem. Hij keek naar de vloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 05-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Stukje over jezelf.
Soort:
Leeftijd: 17 forever...
Partner: Mom..dad I'm sorry but I can't controle this... Jacob

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptyma okt 26, 2009 10:34 am

Renesmee keek naar Bella die haar eindelijk een beetje omdraaide. Ze keek nieuwschierig toe met haar bruine oogjes. Hij leek haar niet heel onvriendelijk. Misschien was er gewoon veel gebeurd tussen haar moeder en.. Jacob, zo noemde ze hem. Renesmee glimlachte naar Jake die wat tegen haar had gezegt. Wat een aandacht, dat vond ze wel leuk. Ze keek toe hoe ze het gesprek vervolgde over haar. Jake legde haar hand op haar buikje en dat kriebelde een beetje. Ze glimlachte weer naar hem. Plots veranderde de sfeer en Jacob keek weer naar de grond. Renesmee snapte er niet veel van en liet het allemaal maar over zich heen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptyma okt 26, 2009 11:01 am

Bella keek naar Jacob en schudde haar hoofd, 'ja.. je keek.. vreemd ja.' zei ze kort. Ze schudde haar hoofd en keek naar Renesmee die gilmlachte, het was zo schattig! Ze bleef rustig op het bed zitten en staarde naar de grond, waarom was dit zo ongemakkelijk? Ze wipte heen en weer en tuurde naar het raam, het was nog harder aan het regenen en het werd niet beter. Ze gromde laag en sloeg haar hand voor haar mond, ze dacht aan Billy en kreeg een ondeugende blik in haar ogen. 'Nou.. Jake.. hoe is het met Billy? Zal ik hem even gedag gaan zeggen?' vroeg ze droogjes met een ernstig gezicht. Ze keek even naar Renesmee en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 8:13 am

'Oww..' Zei Jake. Hij dacht aan Quil die zich had ingeprent met het nichtje van Sam's partner. Hij zuchtte. 'Ga Billy maar even geen gedag zeggen, die man krijgt een hartaanval als hij je zo ziet, en Charlie wordt vast meteen geïformeerd.' Zei Jake droog. Jake keen weer naar Renesmee en kietelde haar voorzichtig. Jacob kreeg weer een grijns op z'n gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 8:32 am

Bella stond bij de duer en keek naar Jacob. 'Nou.. Charlie heb ik laatst nog gesproken, ik had lenzen in zodat m'n ogen bruin kleurde, al kon ik ze niet te lang in door het gif... hij weet er niets van.. Billy hoeft niets te verklappen.' zei ze droogjes. Ze opende de duer en sloeg hem toen zachtejs dicht. 'Nou.. jij moet wel met me mee.. ik ga niet alleen.' zei ze toen beschaamd. Ze keek naar Jacob terwijl ze het zonnenstraaltje weer terug zag komen in haar leven.

(omg. inpiloos srry)


Laatst aangepast door Bella op di okt 27, 2009 8:36 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 8:35 am

Jake stond op en tilde Renesmee op. Hij grijnsde. 'En je wou haar achterlaten?' Vroeg hij dom en liep met Bella mee. Hij keek naar de deur. 'Is dit wel een goed idee, Ikke.. ik heb Billy verteld wát je bent namelijk.' Zei hij kleurde rood op z'n wangen. Hij keek weer even naar Renesmee. 'Jaahh, jij mag mee met Jake!' Zei hij met een grijns en liep achter Bella aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 8:44 am

Bella wou net naar Renesmee toe lopen toen Jacob haar al oppakte. Ze keek hem arwanend aan en hief haar schouders, ze schrok toen hij zei dat Jacob het al aan Billy had verteld. 'Je hebt wát!' vroeg ze boos. Ze draaide zich om en hijgde zwaar, 'Áls hij ook maar íets aan Charlie zegt .. kom ik nóóit meer.' zei ze boos. Ze greep de deurpost vast en kneep er hard in, het hout spleitte een beetje en beschaamd trok ze haar hand weg. 'Sorry.' zei ze zacht. Ze rolde met haar ogen. 'Charlie moet Renesmee ook nog zien.' zei ze toen ze het kleine ding in Jacob's armen weer aandacht gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 8:48 am

Jacob keek naar Bella die kwaad werd. 'En dan zeggen ze tegen mij dat ik snel m'n zelfbeheersing verlies.' Grijnsde hij droog naar haar. Jake keke naar deurpost en grijnsde. 'Dat heb ik ook al een keer gedaan.' Zei hij tegen haar en gaf Renesmee over. 'Daarlijk denkt hij dat ze van mij is, dan wordt ik meteen uit huis geschopt.' Zei Jacob met een beschaamd lachje. Hij keek naar Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 8:59 am

Bella grijnsde en ademde rustig in en uit. 'Oh.. dus ik kan verwachten dat ik het huis nu word uitgeschopt?!' vroeg ze lachend. Ze schudde haar hoofd en nam Renesmee aan terwijl ze achter Jacob ging staan. 'JIj gaat eerst mister.' zei ze lachend. Ze deed een stap naar voren en struikelde over iets ehen waardoor ze tegen Jacob aanviel. 'FOK!' riep ze hard. Haar val werd gebroken door Jacob waar ze nu dom tegen aan leunde. 'Eeh.. sorry?' zei ze droogjes. Ze kon eerder haar lach neit inhouden. HEt voelde vreemd, de warme huid van Jacob op die van haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 9:06 am

Jacob pakte Renesmee in z'n ene hand toen hij zag dat Bella viel. Z'n andere hand stak hij uit waarmee hij Bella's val een beetje afremde. Hij keek haar aan. 'Je bent nog steeds zoals vroeger.' Zei hij met een grijns. Hij zette haar weer recht en nam Renesmee weer in twee armen. Hij grijnsde. 'Ik ga wel voor, maar neem je kind ff aan!' Zei hij tegen haar een keek op. Hij gaf Renesmee weer aan Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 9:56 am

Bella ging recht staan en murmelde wat. 'Dankje.' zei ze. Ze nam Renesmee voor de tweede keer aan en bleef wankel bij het bed staan. 'Fijn te zien dat je het zo leuk vind.' zei ze. Ze bleef rustig staan nu en keek afwachtend naar Jacob. 'JEetje.. spannend zeg arme Biilly.' zei ze droogjes.

(oooh mg.. sorry.. ik ben zo inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 10:03 am

'Ach, Billy kan het denk ik wel hebben.' Zei hij en liep de kamer uit. De trap af naar de woonkamer waar Billy nog zat. 'Hay Billy!' Zei Jake tegen hem. 'Ah, ben je toch nog wat vrolijker geworden?' Vroeg Billy met een grijns. 'Ja! En ik heb bezoek!' Zei hij tegen Billy. Billy's blik werd voor de tweede keer nieuwsgierig. 'Wie dan?' Vroeg hij. 'Bella!' Zei Jake en trok Bella uit de gang. Billy's blik verstarde. Hij keek naar het meisje met de rode oogjes. 'Oh mijn god.. ' Stamelde Billy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 10:09 am

Bella keek naar Billy die haar ongelovelijk aanstaarde. Ze viel half over haar eigen voeten met Renesmee stevig vast. Ze hield haar dochter stevig tegen zich aan en liep op Billy af. 'Heeey Billy! lang neit gezien!' zei ze lachend. Ze reikte met haar hand naar die van hem maar stopte, ze kuchte even en ging recht staan. 'Eeh.. alles goed?' vroeg ze droog. Ze wiegde Renesmee langzaam en verstijfde op haar plaats, dit ging neit goed.. of wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 05-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Stukje over jezelf.
Soort:
Leeftijd: 17 forever...
Partner: Mom..dad I'm sorry but I can't controle this... Jacob

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 10:22 am

Renesmee merkte dat er nu weer wat meer spanning was tussen Jake en Bella. Ze keek op en glimlachte naar allebij. Plots werd ze meegenomen door haar moeder naar beneden en was er nog een ander iemand die Billy genoemd werd. Renesmee keek met een grote glimlach naar het nieuwe persoon. Wat leerde ze veel nieuwe gezichten kennen. Het was heel bijzonder voor haar. Ze keek Bella weer even aan die heel onhandig deed en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptydi okt 27, 2009 1:44 pm

Jake keek van Bella naar Billy. 'Ehh.. Snap je nou waarom ik kwaad was? Ik zou dit haar niet toewensen, maar toch..' Stamelde Jake langzaam. Billy leek nog steeds van z'n stokje. 'Eh.. Alles gaat goed met mij hoor, maar voel jij je wel lekker?' Vroeg hij aan haar en keek vaag naar het kind in haar armen, nog voor Billy z'n mond los kon trekken om naar het kind te vragen was Jake hem voor. 'Renesmee, Bella's kind, please Billy, zeg niets tegen Charlie, nóg niet!' Zei hij tegen hem. Billy keek vaag naar Jake alsof hij opeens gedachte kon lezen. 'En jij kan m'n gedachte lezen?' Vroeg Billy dom aan Jake. 'Nee, dat is het niet, maar toch is het beter voor Bella's veiligheid!' Zei hij. 'Ze gaat zo weer weg!' Herhaalde Jake. Hij keek hem smeekend aan. Billy mocht niets zeggen anders was Bella nog niet klaar met dit verhaaltje. Billy keek naar Jake. 'Sam belde trouwens, hij vroeg waarom je je schoenen bij hem had laten staan.' Zei Billy tegen hem. 'Ach.. Ik haal ze wel een keertje op, echt waar!' Zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:03 am

Bella glimlachte verlegen. 'Met mij gaat het goed hoor.. ik voel me heerlijk.' zei ze droogjes. Bella drukte Renesmee tegen zich aan alsof ze bang was dat Jacob of Billy haar uit haar armen zou trekken. 'Renesmee.. zeg eens hoi!' fluisterde ze lachend in het kleine oortje van haar dochter. Ze tuitte bedachtzaam haar lippen en hield haar hoofd schuin. 'Schoenen?!' vroeg ze half lachend. Ze staarde automatisch naar Jacob's voeten en grijnsde. 'Lekker dan.' zei ze droogjes. Ze deed een stap naar achter en bleef twijfelend staan. 'Charlie weet het niet.. en dat mag ook niet.. ik red het wel zo.' zei ze kalm. Ze schraapte haar keel en wachtte op een reactie van Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:06 am

Billy keek nog steeds vaag naar Bella. 'Ze gaat zo weer weg pap!' Zei Jake tegen Billy en grijnsde. Jacob keek ook naar z'n voeten. 'Ja, ach, kan mij het wat schelen.' Zei hij tegen haar en trok Bella mee richting z'n kamer. Hij keek Bella aan. 'Zoent z'n steen wel lekker?' Vroeg hij dom toen ze op z'n kamer waren. Jake was zo de trap opgerend met Bella vast. Hij grijnsde naar haar en keek naar de grond. 'Ikkke.. ' Zei hij tegen Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:15 am

Bella werd het ene moment de trap weer opgetrokken door Jacob. Eenmaal in zijn kamer keek ze hem lang aan, 'Nou. ik ben hier niet zo welkom dus.' zuchtte ze. Toen Jacob over stenen begon keek ze eerst boos naar hem op en toen uitdagend. 'Ja.. heerlijk, zou je ook eens moeten proberen zeg.' antwoordde ze met een knipoog. Ze rodle met haar ogen maar net uit het zicht van Jacob zodat hij het niet zag. Ze liet Renesmee op het bed zakken en ging tegen de rand aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:20 am

Jacob keek naar Bella. 'Nou danku zeer!' Zei hij droogjes en keek even naar Renesmee. 'Ik hoef niet met een steen.' Zei hij tegen haar. Jake zuchtte. Hij dacht nog steeds na over het verhaal van Quil, die was ingeprent met een kind, Jake wist niet eens dat dit mogelijk was. Hij keek naar Bella. 'Wat zou Edward er van vinden als ik inprentte met Renesmee?' Vroeg hij dom aan Bella en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:26 am

Bella gaf Jacob een duwtje. 'Wil je het echt niet proberen?!' vroeg ze lachend terwijl ze met haar tong over haar lippen ging. Ze grijnsde en schrok door wat Jacob zei. 'Inprenten? Met Renesmee? Hij zal je vermoorden.' merkte ze droogjes op. Ze ging op de rand van het bed zitten en leunde naar voren zodat ze Jacob bleef aankijken. 'Je bent toch niets van plan?!' vroeg ze toen argwanend. Ze keek automatisch naar Renesmee en toen weer naar Jacob. Ze zuchtte. 'Ze is tenslotte half steen.' merkte ze vaagjes op. 'Je zou eerst leren met een steen om te gaan.. ' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:32 am

Jacob kreeg een koude rilling door Bella's antwoord. Hij keek haar aan. 'Ik ga niks proberen, het ís al gebeurd..' Stamelde hij stilletjes riching Bella en keek weer naar Renesmee. Hij zuchtte. 'Ach, als ik met jou om kan gaan..' Zei hij zachtjes. Hij keek naar de grond. Z'n eerste antwoord schaamde hij zich voor. Inprenten konden weerwolven niet bepalen, dat gebeurde gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Emptywo okt 28, 2009 11:44 am

'WAT!' riep Bella zo hard dat alles begon te schudde. Ze keek Jacob neidig aan en pakte Renesmee op. Ze liep zonder nog iets te zeggen naar het raam waar het nog aan het plenzen was en gromde laag. 'Dit gaat nooit goed.' antwoordde ze. Ze keek naar de stort regen en zuchtte, ze kon beter meteen weggaan. Ze wou drukte Renesmee weer tegen zich aan en ging op het kozijn zitten, wat moest ze nou?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Billy & Jacob. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Billy & Jacob.   Het huis van Billy & Jacob. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Billy & Jacob.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Cullens
» Charlie & Bella's huis
» Jacob?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Huizen-
Ga naar: