School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Charlie & Bella's huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 8:29 am

Bella liep snel haar huis binnen. Voor haar strekte het grasveld van Charlie uit. Ze liep er snel overheen terwijl ze snel naar binnen liep en Edward haar constant bezig hield. Wat hield ze toch veel van hem, hij was anders dan al de andere jongens. Ze vond het geweldig hier. Ze liep de trap snel op en wist dat Charlie nog niet thuis was. Ze sprong onder de douche en liet het warme water over haar lijf glijden. Ze kwam er al snel uit en droogde zich af en trok andere kleren aan. Ze pakte haar ingepakte tas snel van haar bed en sprintte weer de trap af. Ze liep de duer uit en tuurde naar haar Pick up ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 8:47 am

Edward zat in de boom voor Bella's huis en keek haar aan. "Boeh"zei hij droog tegen haar en glimlachte even. Hij keek haar met een kleine fonkeling in zijn ogen aan en sprong toen uit de boom. "Heb je me gemist"vroeg hij aan haar en gaf haar een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 8:54 am

Bella schrok zich dood van Edward die opeens opdook. 'Edward!' riep ze blij. Ze voelde zijn koele lippen op die van haar en ze kuste hem terug. 'Ik miste je zo erg ..' zei ze zacht. Ze was blij dat Charlie er niet was. Er was niets erger dan je dochter met een vriend zien. Ze sloeg haar armen om Edwards middel. 'Wat was je gaan doen?' vroeg ze. Ze had onder het douchen besloten niet meer naar het moeras te gaan. Ze zou toch verdrinken ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 8:56 am

"Uhm hier"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij legde zijn handen om haar middel heen en glimlachte. "Wel,wat wil je gaan doen"vroeg hij aan haar en wachte af. Hij keek haar aan en gaf haar een kusje op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:00 am

Bella vond het fijn dat ze elkaar nu gewoon konden vasthouden, ze kon neit meer zonder de soepele bewegingen van Edward. Ze streek met haar vinger over zijn hand. 'Ik weet het niet .. Wat wil jíj doen?' vroeg ze. Ze was nog even aan eht nadenken over zijn eerste antwoord, dus hij had haar zitten bekijken? Ze werd rood bij dat idee en gaf hem een speels duwtje. 'Heb je nog wat bijzonders gezien terwijl je hier was dan?' vroeg ze met een diepe grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:04 am

"Ik ben geen gluurder,ik heb hier wel enkele stinkerds zien voorbij komen"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en legde dan zijn koele hand op haar wang en streek daarover. "Ik weet ook niet wat te doen,wat ging je beter gezegd eigenlijk doen"vroeg hij aan haar. Hij rook Kiki's geur bij Bella en keek haar even vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:21 am

Bella gaf Edward nog een duwtje. 'Jij bent een gluurder ik weet het.' zei ze lachend. Ze voelde zijn milde aanraking op haar huid en ze voelde zichzelf wegzweven op een roze wolk. Ze dacht na over zijn vraag. 'Ik ging net weer naar binnen, ik was helemaal vergeten dat school al was afgelopen.' zei ze zacht. Ze grijnsde en bracht haar lippen naar die van Edward. Ze kuste hem en woelde door zijn haren. 'Kom je anders even binnen? Charlie is er niet. .' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:23 am

"Tuurlijk kom ik binnen,ik wil wel is zien hoe je woont"zei hij tegen haar en grijnsde even. Hij gaf haar een kus op haar lippen en wachte dan tot ze naar binnen gingen.
Edward liet zijn armen weer naast zich hangen zodat ze kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:34 am

Bella voelde zich verlaten toen Edward haar los liet. Ze nam zijn grote handen bij zich en strengelde die van haar erdoorheen. Ze trok hem mee naar binnen en liet hem rustig alle kamers zien. Ze eindigde bij haar eigen kamer en trok hem naar binnen. Ze sloot de deur traag en ging op het bed zitten. Ze grijnsde. 'Kom er gezellig bij.' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:37 am

Hij liep met haar mee en zag alle kamers. Bij de hare aangekomen merkte hij een groot raam op. Daar zou hij veel staan. Hij ging naast haar zitten en keek haar met een glimlach aan. Hij sloeg zijn arm over haar heen en trok haar tegen hem aan. "Je woont best mooi"zei hij dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:43 am

Bella glom van trots. 'Ach.. alles is precies hetzelfde sinds Renée is weggegaan.' zei ze zacht. Ze ging dichter bij Edward zitten en genoot van zijn aanwezigheid. Ze draaide zich half om om hem opnieuw te kussen en sloot haar ogen. Ze draaide zich nu volledig om en sloeg haar armen omzijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:46 am

Hij legde zijn handen op haar heupen en kuste overgins duidelijk mee met Bella. Maar in zijn hoofd spookte vanalles. Wat als Bella nu stierf? Hij leefde voor eeuwig Bella niet,Bella werd ouder. Er was een oplossing maar die was te vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 9:56 am

Bella stopte, ze voelde dat iets Edward tegen hield. Ze liet zichzelf zakken en ging op zijn schoot zitten. 'Sorry.. ik liet me teveel gaan.' biechtte ze op. Ze liet haar hoofd op zijn borst zakken en blief op zijn t-shirt. 'Ik liet me teveel gaan.' mompelde ze nogmaals. Ze kon eht niet helpen, telkens als ze Edward aanraakte werd ze wild! Ze wist dat hij gevaarlijk was .. ze was ook nog een jaartje jonger .. maar niet voor lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:03 am

"Dat is het niet Bella,ik wil gewoon weten hoe het verder moet. Jij word ouder ik niet"zei hij tegen haar en keek haar aan. Hij legde zich languit neer op het bed en staarde naar de lucht. Hij ademde rustig en zijn hartslag was weer normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:11 am

Bella liet zichzelf naast hem vallen en sloot haar ogen. 'M m misschien .. kan ik ook ... v v..' ze durfde het wooord niet uit te spreken. Ze dacht aan zichzelf, net zo mooi als Alice, het leek zo onmogelijk. Ze sloeg haar armen om Edwards middel en blies zacht in zijn oor. 'Ik blijf altijd bij je .. ik hou van je ..' zei ze zachter dan ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:14 am

Hij keek haar aan en streek door haar haar. "Bella,ik weet dat je een vampier wil zijn,maar ik moet dit eerst overleggen met Carlisle"zei hij tegen haar en glimlachte eventjes. Hij had nog enkele eisen voor ze zouden doen wat Bella wou,maar die waren voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:23 am

Bella zuchtte. 'Waarom met Carlisle? Ik wil vooraltijd bij je zijn .. anders maakt Kiki een weerwolf van me ..' voegde ze eraan toe. Ze ging op Edwards borst liggen en wreef over zijn buik. 'Beslis snel .. anders doet Kiki het.. en beloof me op te passen als je haar ziet.' zei ze zacht. Ze sloot haar ogen opnieuw en gnoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:39 am

Edward gromde toen ze zei dat Kiki haar een weerwolf wou maken. "Ze maakt je geen weerwolf want ik zweer ik vermoord haar,nooit zal jij worden zoals haar,maar als je echt een vampier wil worden dan,maak ik je er een"zei hij tegen haar en streek over haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:45 am

Bella schrok van de plotselinge woede in Edwards stem. 'Als het niet anders kan .. wil ik dat dol graag.' zei ze. Ze keek naar Edward die nog steeds lag, zijn gezicht zo mooi zo goddelijk. Toen kon ze zich niet meer inhouden. Ze veerde omhoog en kuste hem heftig, al haar liefde zat erin. Ze sloeg haar benen over hem heen en sloot haar ogen. Ze wou dat dit vooraltijd kon duren.

(sorry.. ik post langzaam.. m'n arm doet zo'n pijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:47 am

Hij legde zijn armen om haar heen en zoende duidelijk mee met haar. Hij voelde zich vanbinnen helemaal warm worden waarbij zijn huid zelfs wat warmer werd. Hij sloot zijn ogen en streek over haar rug met zijn ene hand. Zijn hart maakte een sprongetje net als zijn gedachten en al het andere wat nu bij bella was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:52 am

Bella dacht aan vampier zijn wat zou ze anders meoten? Ze genoot nog meer van dit moment dan ze mocht toegeven. En toen .. was alles voorbij. Ze hoorde een deur dichtslaan en veerde overeind. 'Charlie!' siste ze. Haar tshirt hing half over haar schouder en ze sprong van het bed. Ze raakte lichtelijk in paniek. Als haar vader zou zien dat Edward hier was zouden er ehel veel vragen komen. Ze keek wanhopig om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 10:54 am

Hij keek haar aan en schoot zelf ook recht. "Doe normaal ik wacht buiten"zei hij tegen haar. Hij gaf haar nog een kus deed het raam open en sprong in de boom juist naast haar raam. Er hong een walgelijke geur de geur van een van die mislukte honden. Hij keek waakzaam omzich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 11:00 am

Bella ademde diep in en zag Edward verdwijnen. Langzaam ging haar deur open en ze liep de trap snel af. Ze had nog wat lasange in de koelkast staan en warmde dat op terwijl ze door de gang liep en Charlie zag. Ze liep vrolijk naar hem toe en gaf hem een kus op zijn wang. 'Hoi Char -pap.' zei ze droog. Ze glimlachte. 'Je eten staat in de magnetron, ik ben heel moe en ga huiswerk maken!' zei ze. Ze liep hard de trap op en ging haar kamer binnen. Charlie had raar opgekeken maar ze vond dat wel grappig. Ze ging snel naar het raam en keek naar buiten. 'Edward?' siste ze haast wanhopig. Ze liet zich op het bed zakken en wachtte gespannen af. Het was al aardig donker geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 11:04 am

Edward hoorde de gedachten gang van Charlie. Aardig interessant. Hij sprong op het raam en klom naar binnen. Hij ging naast haar zitten. "Bella,als je een vampier wil worden,denk er eerst over na,je vader,Reneé en je vrienden op school,dat moet je achter je laten dat weet je toch"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Emptydi sep 29, 2009 11:09 am

Bella keek naar Edward die naast haar was komen zitten. 'Ja .. dat weet ik.' zei ze. Ze dacht peinzend aan haar familie, vrienden had ze toch haast neit. Ze leunde tegen Edward's schouder en knikte. 'Ze zullen me niet missen.' zei ze droog. Ze liet zicho p haar rug vallen en zuchtte hard. Waarom was alles zo moeilijk. Ze krulde zichzelf op en dacht aan een leven met Edward en aan een leven met haar huidige familie.. Ze wist meteen wat ze zou kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Charlie & Bella's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Charlie & Bella's huis   Charlie & Bella's huis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Charlie & Bella's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van de Cullens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Huizen-
Ga naar: