School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zitten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 10:30 am

Edward keek op naar Bella. Hij keek wie er bij haar was en zag dat het Victoria was. Hij liep op haar af en gromde luid naar haar. "Laat haar gaan,zij deed je niets ik wel"zei hij kwaad. Hij keek haar dodelijk aan en beet in haar schouder. En sleurde haar bij Bella weg. Alle vampiers waren naar ergens anders getrokken. Ze waren naar het open veld getrokken waar Jasper en de rest vechte voor hun. Zelfs de weerwolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 10:57 am

Bella hoorde Edward naar haar toekomen en voor ze het wist trok hij Victoria bij haar weg, ze schoof onder hun uit en keek naar Edward, ze had Victoria zelf moeten pakken, ze probeerde op te staan maar een stekende pijn in haar borst hield haar tegen, ze wist dat ze kon vertrouwen op Edward maar vond het moeilijk om hem het alleen te zien afhandelen, ze voele zich zwak, alsof hij alles voor haar moest oplossen. Haar aandacht werd getrokken door Jacob die er wezenloos bijlag. Ze keek met grote ogen naar haar weerwolf en sprong op, ze vergat de pijn in haar borst even en viel voor Jacob-wolf op haar knieën, ze hield haar middel krampachtig vast alsof ze dan niet uitelkaar zou vallen, 'JAKE!' riep ze wanhopig. Ze voelde dat alles teveel werd en draaide zich té wild om naar Edward. 'EDWARD!' riep ze wanhopiger, ze wou hem helpen, maar alles hield haar tegen, ze was zo zwak, ze walgde van zichzelf, ze richtte zich op Jacob en bekek zijn hoofd, het bloed was op de steen te zien en ze hield haar adem in. Haar blik werd dit keer weer getrokken door de vechtende weerwolven en vampiers. Ze bleef in het midden van Edward en Jacob op de grond liggenen keek toe hoe Jacob half dood ging en Edward Victoria iets ging aandoen, wat zij alleen kon doen was machteloos toekijken. Ze kromp inelkaar op de grond en luisterde naar de stilte die ze creëerde, ze sloot zich af voor de buitenwereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 11:06 am

Opeens stond Emmet en ook Jasper bij Edward. Rosalie stond bij Bella. "Bella het komt goed,echt wel"zei ze. Emmet,Jasper en Edward gingen in een cirkel om Victoria heen staan. Ze sprongen tegelijk op haar af en rijgde haar volledig open. Edward wou naar Bella maar hij moest vechten of sterven. Dan koos hij liever voor het vechten. Rosalie knielde neer bij Jacob en voelde nog een hartslag. "Bella,blijf bij hem,ik ga water halen"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2009 12:22 am

Jacob lag er nog steeds wezenloos bij. Toen hij z'n poot strekte tikte hij Bella aan. 'Weetje..' zuchtte hij moeizaam. 'Ik denk dat ik veel meer had gekund...' Jake perste de lucht gewoon uit z'n lijf. Hij zou er wel snel boven op komen.. het had wel even tijd nodig. Jake's ogen sprongen in een keer open. 'Billy!' Hoestte hij naar Bella en probeerde overeind te komen. Billy moest zich geen zorgen maken. Jake kroop een stuk weg. Het leek meer op hinkelen. Toen een jonge vampier hem weg zag kruipen was hij erbij. Hij werd weer terug gegooid naar de steen en dit keer knalde zijn rug er tegen aan. Jake kreunde. 'Verdomme.' Siste hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2009 1:15 am

Bella keek angstig naar Rosalie en begreep niet dat de beeldschone zus van Edward opeens zo aardig tegen haar deed. Ze snoof het niet.aar Jacob die wat zei maar ze verstond het niet. Ze keek hoe hij opstond en weg hinkelde, een jonge vampier ging naaar hem toe en beukte hem weer tegen de steen aan, ze gromde hard en met al haar kracht veerde ze overeind, ze besprong de vampier op zijn rug en beet in zijn nek, ze gaf een klap teegn zijn hoofd en viel met hem op de grond, ze sloeg hem keer op keer tegen z'n hoofd aan en voor ze het wist had ze zijn hoofd eraf geslagen. Geschokt ebkeek ze het resultaat en droop af, ze liep naar Jacob toe en negeerde de pijn in haar borst, ze ondersteunde hem met haar hele lichaam en trok hem overeind. 'Het egeft niets, gaat het?!' vroeg ze bezorgd. Ze keek hem peinzend aan en richtte toen haar blik op Edward, ze zou doen wat hij zei, ze zou Jacob eerst helpen, Victoria werd uitelkaar getrokken en Bella wendde haar gezicht af, ze wou het niet aanzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2009 2:32 am

Edward keek naar Victoria en gromde kwaad naaar haar. Hij Emmet en Jasper deden verder met haar tot ze volledig uiteengereten was. Toen gebood hij Emmet vuur te maken en de stukken van Victoria erin te gooien. Hij was wel wat gewond maar dat zou snel helen. Toen Victoria in het vuur werd gegooid keken alle jonglingen op,en dropen af. Hij keek naar Jake en gromde even. Hij liep naar Bella en knielde bij haar neer. "Bells gaat het"vroeg hij zacht aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2009 1:14 pm

Jacob keek vaag naar Bella. 'Wij genezen sneller dan mensen, en dan jullie..' Dacht Jake naar haar. Hij stond op. Z'n poten konden zijn gewicht weer hebben en Jake stopte met bloeden. Hij gromde. Toen keek hij naar Edward. 'Zijn alle stukken weg?' Dacht hij. Hij keke naar Emmett en Jasper die alles in het vuur gooide. Het stonk vreselijk maar toch was hij op gelucht. Alle jonge vampieren waren dood of afgedropen. Jake rilde even. Z'n vacht plakte van het bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2009 2:39 pm

"Alles is weg"dacht hij terug naar hem. Hij keek Jacob even aan,en knikte naar hem. Hij besloot niet verder op wat hij eerst had gehoord in te gaan aangezien hij hun had geholpen. Hij keek Bella aan en sloeg zijn arm over haar heen. "Bella,gaat het met je"vroeg hij nog een keer aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2009 9:25 am

'Mooi,' Dacht Jake zachter. Jake keek naar Edward en toen weer naar Bella. Hij liep kalm op haar af en drukte zijn neus tegen haar wang. 'Gaat het?' Vroeg Jake terwijl z'n neus op Bella's wang rustte. Hij liet z'n ooghoeken even naar het grote stinkende vuur staren. Toen grijnsde hij z'n debiele wolven-lach naar Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2009 9:36 am

Bella durfde eindelijk op te kijken en hoorde Jacob en Edward, de stemmen gingen voor haar gevoel door elkaar en ze kromp ineen. 'Is het voorbij?' vroeg ze met een piep stemmetje. Ze kwam langzaam overeind en zakte daarna door haar knieën. Ze keek van Edward naar Jacob en weer terug, ze begon de wolf heftig te aaien en stond toen op, ze bleef half hangend tegen Edward aanstaan en wist niet meer wat ze moest zeggen, ze zag de vampiers niet meer en de rest van de Cullens waren ook afgedropen. Ze richtte haar blik op de grond en werd half rood (voor zover dat kan) 'Ik ben een zwakkeling.' zei ze beteuterd alsof ze net straf had gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2009 9:40 am

Jake keek naar Bella en zuchtte. Hij schudde hevig z'n hoofd toen ze zei dat ze zwak was. Jake gromde laag. 'Dat ben je niet Bella!' Zei hij tegen haar en keek even naar Edward met een blik van 'Help der ff'. Jake schudde zich uit en plukken haar vlogen grond. 'Leuk.. daarlijk ben ik ook nog kaal, die bloedzuigers trekken het haar van je af!' dacht hij. Jake draaide zich om. Hij schudde zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2009 9:47 am

Edward keek haar aan en tilde haar op zodat ze beter stond. "Bella je bent niet zwak,je bent sterker dan de meeste hier,het is gewoon omdat het nieuw is voor jou"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en ging uit de rook van het vuur staan. "Zo zijn we nu eenmaal"dacht Edward naar Jacob toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2009 9:51 am

Jacob rolde met z'n ogen. 'Dus jullie trekken allemaal het haar uit ons lijf?' Dacht Jake met een sarcastisch ondertoontje. Jacob keek naar Bella. Zij was zeker níet zwak. Met wat training kon ze hem makkelijk omleggen. Jake grijnsde. Hij sprong een stukje omhoog en keek naar Bella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2009 9:56 am

"Nja sommige wel Jake,wees blij dat ik je nog niet heb geplukt. Maar toch wel bedankt dat je ons hielp"dacht hij. Hij keek even naar Bella en streek over haar rug. "Maar Bella je bent sterker dan mij op dit moment,en met training kan je iedereen hier nu af"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyvr nov 06, 2009 12:49 pm

Bella zuchtte en had vreemd naar Edward en Jacob gekeken. 'Zitten jullie nou te smiespelen zonder dat ik er wat van versta?! Da's zooo gemeen.' blies ze boos. Ze ging rechtop staan en klopte haar kleren af. 'Het zij zo.' zuchtte ze terwijl haar benen wankelde onder haar gewicht. Rustig keek ze naar de wolf die haar ook aankeek en glimlachte vaagjes, ze was uitgeput, er was zoveel gebeurd in een paar uurtjes, 'Ik word hier niet goed in.. Ik ... Ik ...' Bella hield haar kaken op elkaar en staarde naar het gras, de vogels zongen hun liedje rustig en ze schoof met haar voeten over de dorre bladeren.

(inspiloos :s)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyvr nov 06, 2009 12:52 pm

Jacob grijnsde naar Bella. 'Dat komt ooit wel eens Bells.' Dacht Jake. Hij staarde vaagjes voor zicht uit. Toen begon Jake een beetje te wankelen. 'Whoo! Ben dronken!' Dacht hij met een grijns. Hij spron tegen Bella op en lebberde haar in haar gezicht. Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyvr nov 06, 2009 12:57 pm

Bella bezweek onder het extra gewicht van de reusachtige wolf en werd op de grond ondergelebbert. Ze begon te proesten en hard te lachen. Ze duwde Jacob voorzichtig van zich af en ging rechtop zitten. 'Jake!' riep ze uit terwijl ze haar lach niet kon bedwingen. Ze had de neiging om zelf te gaan kwispelen als ze het kon. Ze glimlachte en keek op naar Edward, ze ging wel erg close met Jacob om ... Ze rolde ongezien met haar ogen en ging op een steen zitten, ze trok haar knieën op en liet har handen door het haar gaan. Ze dacht diep na .. maar haar gedachte werden algauw een zwarte tunnel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2009 8:41 am

Jacob werd van Bella afgeduwd. Hij grijnsde. Hij keek Bella met een schuin hoofd aan toen ze weg ging zitten. Hij vroeg zich af waarom ze de ene keer zo close was, en de andere keer weer zo afstandelijk. Jake's ogen rolde een rondje en keken even naar Edward. Wist hij meschien wat er met Bella was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2009 8:53 am

Edward keek naar Jake en Bella en snoof. Hij wist niet wat er aan de hand was. Maar wel dacht hij na over het feit dat Jake aan Renesmee dacht. Hij keek naar Bella en liep naar haar toe. "Bells wat is er"vroeg hij aan haar. Hij legde zijn hand even op haar hoofd en drukte haar een kus op het voorhoofd. De geur van het vuur werd al minder sterk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2009 11:55 am

Jacob keek nog even dom naar Edward. Hij zuchtte. Wat was er met Bella? Ze was opeens zo down. Jacob stond op en liep naar Bella. 'Zou ik haar nog een dikke lebber geven?' Dacht hij. Jake sprong met z'n voorpoten tegen de steen zodat hij haar aan kon kijken. Hij grijnsde dom. Toen keek hij naar Edward. 'Wat heeft ze?' Dacht zijn kop vragend aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2009 12:09 pm

"Weet ik niet Jake,maar wij moeten hoog nodig is praten,in verband met Renesmee"dacht hij terug aan hem. Hij keek naar Bella en maakte zich nu wel zware zorgen. Hij bekeek hem om zijn reactie te peilen. Maar zijn hoofd draaide steeds weer naar Bella. Hij wachte op enige reactie van zowel Bella als Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 3:46 am

Bella luisterde naar de geluiden die Jacob en Edward maakte terwijl ze haar ogen dicht had. Het hoofd van Edward flitste door haar gedachte heen en ze begon te glimlachen. Ze voelde hem plots dichtbij en klom van de steen af, 'Niets ... ik was even ... in gedachte.' zei ze snel. Ze dacht meteen aan Renesmee en wierp een blik in Jacob's richting. Ze liep snel naar Edward toe en begon hem te zoenen, ze voelde zich nog vreemd maar wat kon het haar nog schelen, ze voelde zich nog wat vreemd maar dat kwam omdat ze opeens moest vechten, het was haar teveel geworden. Ze liet Edward weer los en floot lachend naar Jacob. Wist zij veel awt ze via hun gedachtes naar elkaar hadden overgepraat. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 5:02 am

Jacob keek naar Bella die van de steen afsprong en Edward zoenen. Jake maakte allemaal ranzige geluiden en draaide zich weg. Dat was echt goor! Hij keek naar Bella. 'Kon je me niet ff waarschuwen ofzo!' Dacht hij naar haar. Hij keek naar de grond. Toen hij hoorde dat Bella op was gehouden zuchtte hij opgelucht. Toen keek hij even naar Edward. 'Ik kan het je wel vertellen, maar je vermoord me toch al ik het zeg!' Dacht hij naar hem. Hij grijnsde een debiele lach naar Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 5:14 am

Bella kon de gedachte van Jacob niet lezen dus het drong niet tot haar door. Ze bleef voor Edward slaan en sloeg zijn armen om haar middel heen, ze deed dit alleen maar zodat hij niet zomaar op Jacob af zou kunnen stromen. Ze keek naar de debiele lach van Jacob en gromde laag. 'Ik weet nu al dat jullie iets bepreken in gedachte.' siste ze naar beide. 'Zou ik ook mogen deel nemen aan het gesprek?' vroeg ze droogjes. Ze keek naar de armen van Edward om zich heen en toen naar Jacob. Ze staarde nu naar de grond en dacht aan haar dochtertje, aan Edward te zien wist hij het al. Ze rilde even en zette een plastic smile op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2009 5:19 am

Jacob liep naar de steen en sprong er makkelijk op. Hij veranderde in zijn mensen vorm en keek naar Bella. 'Ehh, we hadden het over je dochtertje, en over dat je hém op z'n bek pakte.' Zei hij Jake met een grijns en sprong makkelijk van de steen af. Hij grijnsde naar Bella. 'Hij weet dat er iets met haar is aleen nog niet précies wat.' Zei hij. Jacob rekte zich uit. Hij keek met een valse blik naar Edward (zie onderschrift (6)). 'Zeg, Edward, heb jij ooit gehoord van inprenting?' Vroeg hij met een speelse grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zitten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten   Zitten - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zitten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Watervallen-
Ga naar: