School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Even rust

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:07 am

Bella was naar buiten geglipt en wandelde langs de watervallen, het water kletterde vrolijk tegen de stenen en maakte er een soort melodietje van. Ze humde mee op de toon en ging een eindje verderop in het warme gras zitten. Ze liet haar hand in het water glijden en het koude water stroomde langs haar vingers. Ze zuchtte en was opgelucht dat haar buik geen pijn meer deed, ze ging nog een paar keer doro het water en sloot haar ogen om nog meer van het geluid om zich heen te genieten. Toen hoorde ze iets dat op voetstappen leek, ze keek verschrikt om en staarde naar een donkere schim dat naar haar aan het staren was..
xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:10 am

De donkere schim was een meisje wat Bella vast wel kende. Ze grijnsde. Kiki stapte uit de schaduw en sprong behendig naar de overkant en plofte naast Bella neer. 'Ik zie het al, still bij Edward?' Vroeg ze dom en keek naar het water wat neer kletterde. Kiki had al een tijdje niet gegeten, en het kon nog eens zwaar worden bij Bella. Maar oké het moest te doen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:13 am

Bella keek verschrikt naar Kiki en had het gevoeld at ze hard meost wegrennen, maar haar benen lieten het niet toe. Ze knikte alleen maar naar Kiki en voelde haar buik onrustig kloppen. 'Ga weg.' klonk de charmante stem van Edward door haar hoofd. Ze stond wankelend op en keek op Kiki neer. 'Eeh.. hoi.' zei ze zacht. Ze staarde naar haar blote voeten en haar hand nat van het water was koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:16 am

Kiki keek naar Bella. 'Ik snap eigenlijk niet wat je bij hen zoekt,' Zei ze tegen haar en keek vooruit. 'Waarom je niet met een weerwolf iets neemt, dit is het zelfde als zoenen met een steen.' Zei ze tegen haar. 'Een bloedzuigende steen.' Haar stem klonk kil en zacht. Ze keek weer naar Bella om haar reactie te peilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:20 am

Bella keek geïrriteerd naar Kiki. 'Misschien vind ik zoenen met een steen lekker, beter dan iemand die naar hond ruikt.' siste ze door haar tanden. 'Pas op ze verliest zo haar zelfbeheersing! schalde edward's stem weer door haar hoofd. Ze sloot haar ogen en deed ze langzaam weer open. 'Waar bemoei jij je mee? Jaloers misschien?' vroeg ze spottend. Ze wist meten al dat dit niet goed kon gaan maar ze was nu boos gemaakt. Ze keek nors naar Kiki en wachtte gespannen af terwijl haar maag zich samentrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:26 am

Kiki's handen en armen trilde van woede. 'Hou je smoel, zielig mensenkindje.' Siste ze kwaad tussen haar tanden door. Ze keek Bella niet aan. 'Zoenen met een steen! Mij best! Maar ik ben níet jaloers!' Gromde ze kwaad naar Bella. Haar gehele lijf leek nu te trillen. Ze nam diep adem en probeerde niet meteen door het lint te gaan. 'Je mag wel uitkijken met wát je zegt!' Zei ze kwaad tegen Bella. 'Want je zwerfkei komt je niet redden.' Zei hij tegen haar. 'Want dan is ie te laat!' Siste ze toen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:30 am

'Hou je mond over Edward teef!' snauwde Bella woest. Ze zag Kiki trillen en wist dat ze moest oppassen mar ze was verblind door woede. 'Ga weg nu!' siste Edward's stem nu boos maar toch heerlijk. Ze vergat even adem te halen en hapte naar adem. 'Ik ben een mens en kan tenminste nog bij andere in de buurt komen, jullie honden kunnen dat niet, bang dat je je zelfbeheersing verliest!' blies ze. Ze liep onbewust een paar stapjes naar achter en haar buik begon weer pijn te doen. 'niet nu.' kermde ze. Ze sloot haar ogen en liep nog meer achteruit. 'Ik heb teminste iemand, niet dat jij ooit iemand zal krijgen!' grauwde ze weer. Ze stapte over een wortel van een boom en knalde op de grond. Muisstil bleef ze zitten, angstig zoals ze nooit was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:38 am

Kiki keek kwaad naar Bella. Ze trilde. Kiki was zo licht mogelijk gekleed; een topje, een korte broek, die zo aan flarden zoude scheuren. Ze gromde nog een keer kwaad. Kiki was achteruit gekropen, maar nu stond ze op nam een aanloop en veranderde terwijl haar kleren scheurde. Ze rende op Bella af en gromde kwaad naar haar, ze kon geen kant op aangezien ze over haar heen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:42 am

Bella keek geschrokken naar Kiki die groot boven haar uittorende en grommend over haar heen ging. 'Waag het niet!' zei ze boos. Ze kroop achteruit en raakte daarbij een scherpe steen. 'Auw! Godver!' schreeuwde ze. Ze nam haar wijsvinger in haar hand en viel zo op haar rug in het gras. Ze zag het bloed uit haar vinger druppen en keek verschrikt naar Kiki en veegde haar vinger af over haar shirt, die nu nogal warm aanvoelde. Ze hoorde de lage kille grom van Edward door ahar hoofd gaan en sloto haar ogen, laat het snel voorbij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:45 am

Kiki keek naar Bella die zich sneed, die geur, het bloed. Aleen maar meer redenen om te bijten. Ze gromde laag en rende opnieuw op Bella af. Ze hing nu boven haar en gromde diep. Ze keek recht in haar ogen en drukte haar grote poten op haar schouder. 'Waar is die steen nu hé?' Wou ze zeggen, maar dat kon ze niet als Weerwolf. Ze zuchtte. Kiki keek even naar Bella's vinger. Ze grijnsde en likte het bloed weg. Het maakte haar aleen maar wilder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:52 am

Bella voelde hoe Kiki het bloed van haar vinger aflikte en verstijfde. 'Edward ..' kreunde ze. Ze leek Kiki's dachten te kunnen lezen en het maakte haar woest. Ze krabbelde overeind en sloeg hard tegen de wang van de nu geworden wolven Kiki. 'Laat Edward hierbuiten hond!' siste ze. Ze kroop weg onder Kiki en keek haar vuil aan. Ze wou nu zo graag dat ze een vampier was en dat ze kon aanvallen. Haar buik begon nu tegen te werken en de grommen in haar hoofd maakte het onmogelijk om nu te denken. Ze kromp ineen en hijgde van pijn en onmacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 10:58 am

Kiki grijnsde vals naar Bella en keek toen even naar de grond. Ze zuchtte. Toen stormde ze opnieuw op Bella af. Kiki keek kwaad naar Bella en hing opnieuw boven haar. 'Je zwerfkei zou blij zijn als ik je afmaak!' Dacht ze hard. Kiki lachte al haar tanden bloot, de scherpe dodelijke wapens kwamen tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:03 am

Bella deinsde weer achteruit en ging nu gevaarlijk richting de rand van de waterval. 'Rot op!' schreeuwde ze bijna huilend. Ze beet op haar lip en kroop weer achteruit. Ze haalde zich op nog een paar plaatsten open en haar buik kreeg zware trappen van het kindje. 'Nee nee nee.' kermde ze. Ze voelde de tranen nu over haar wangen stromen, ze krop nog meer naar achter en voelde toen geen grond meer onder zich, ze tuimelde achteruit het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:11 am

Kiki keek naar Bella. Ze nam een aanloop en sprong op Bella's schouders, nu zat ze vast! Kiki beet in haar arm en proefde het heerlijke, warme mensen bloed. Ze grijnsde terwijl wat bloed van haar bek droop, dit was 10 keer lekkerder dan z'n dom hertje. Ze keek naar Bella en beet ook in haar been. De smaak van bloed maakte haar steeds wilder!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:14 am

Edward die in het bos aan het wandelen was rook opeens de geur van bloed. Hij spurte er naar toe en zag dat het Bella was met die zwerfhond. Hij sprong meteen op Kiki af en zette zijn arm rond haar nek heen en sleurde haar van Bella af. Hij keek haar kwaad aan en gaf haar een beet in haar poot. Nu had ze zijn gif nog is en dit maal zou ze niet worden gered.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:15 am

Bella ging kopje onder en voelde de pijn die ze kreeg doordat Kiki haar beet. 'Auw!' wou ze schreeuwen maar ze werd gestilt door het water. Ze sloot haar ogen en zweefde verder door het water, en toen hoorde ze een kinder stemmetje. 'Niet opgeven mam, ik ben bij je.' flusiterde die. Ze keek verward naar het zwart van haar ogen en begreep het niet. Ze zweefde verder door eht water en wist bijna zeker dat dit haar dood was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:18 am

Kiki's lijf werd met grote kracht naar achter getrokken, haar lijf schokte opnieuw, de beet van Edward ging door merg en been. Ze kreunde en liet angstige piepjes horen. Toen stond ze op, de pijn negerend. Ze pakte Edward bij z'n been en gooide hem met grote vaart naar achter, weg van Bella. Toen plofte Kiki ook weer neer, haar lijf schudde als een gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:21 am

Edward vloog door de lucht en kwam hard neer op de grond. Hij kermde even. Hij stond op en liep naar Bella,op een krachtig tempo. Hij sprong het water in en haalde haar eruit. Hij legde haar op het droge ver uit de buurt van Kiki. Het gif moest er uit en deze keer moest hij het maar doen. Hij keek naar de beten van Kiki en beet er zelf ook in om het gif eruit te zuigen. Dat deed hij ook met de andere beet. Toen scheurde hij zijn shirt kapot en bond het rond de wonden. Vervolgens verdween Edward weer naar Kiki. Hij keek haar aan. "Ik hielp je vorige keer,en nu doe je dit,je bent een laffe hond,ga naar waar je vandaan komt en wel nu,voor ik je ter plekken verscheur"zei hij tegen haar en gromde diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:25 am

Bella werd uit het water gevist door iets .. ze wist alleen niet wat. Ze voelde nog een beet in haar vorige beet en begon te schreeuwen. 'Aaauw!' kwam er schamper uit. De baby stem was verdwenen en ze hoorde alleen nog doffe geluiden van neervallende dingen. 'Híer is mijn steen.' zei ze zo zacht dat het maar vaagjes was te horen .. voro mensen oren. Ze liet haar hoofd opzij vallen en probeerde wat van het gevecht te zien maar haar ogen wilde niet open. 'Papa knapt het op!' schalde de baby stem weer. Ze trok haar ogen open en zag Edward zonder shirt tegen Kiki vechten. 'papa?! ' vroeg ze verward. Ze hoorde de stem neit emer en probeerde overeind te krabbelen om Edward te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:28 am

'Jou steen is knap irritant!' Dacht Kiki terwijl ze naa Bella keek. Haar valse blik viel ook op Edward. Kiki stond met moeite weer op 4 poten en gromde diep. 'Ik ga niet uit de weg voor een pokke steen!' Dacht Kiki zo hard dat Edward het móest horen. Ze grijnsde. Haar linkerachterpoot, hinkelde wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:32 am

Hij gromde naar haar tuurlijk had hij het gehoord. "Ik ben misschien een steen maar ik kan je zo laten sterven"zei hij kwaad tegen haar. Hij liep op haar af en beukte met zijn schouder tegen haar ribben wat bij hem wat pijn deed. Toen beet hij hard in haar nek en plante zijn tanden diep in. Het bloed van haar smaakte een klein beetje. Edward hield zich nog redelijk rustig,ondanks wat ze gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:36 am

'Edward, Kiki STOP!' schreeuwde Bella angstig. Ze konden elkaar zo vaak als ze wilden bijten maar ze zouden er niet ver mee komen. Ze keek naar het stukje shirt van Edward om haar arm en been en dacht aan de pijn. 'Zo los je niets op!' zei ze. 'Goedzo mam!' zei de kinder haliciunatie. Bella keek verschrikt om zich heen .. de stem leek op die van Renée maar ook op die van Esmée .. 'Renesmee.' fluisterde ze. Ze schrok van zichzelf en wist waar de stem vandaan kwam, uit het onderbewuste. Ze stond wankelend op. 'Je kind is bang.' zei ze riching Edward. 'En jij maakt haar bang!' zei ze richting Kiki. Ze voelde zich licht in ahar hoofd en steunde krampachtig tegen een boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:43 am

Kiki kwam omhoog om zich weer op Edward te storten, het gif verzwakte haar. 'Mhh.. Een dodelijke steen.' Dacht Kiki nog harder. Ze grijnsde. Toen ze niet wankelend op haar poten stond liep ze naar Bella. Ze zou nu niets doen. Ze legde haar kop tegen de dikke buik van Bella en luisterde. Toen voelde ze iets, of het nu een trap of iets anders was, ze schrok ervan en deinsde achteruit.


(Omg 0.0 Ik voel me voeten niet meer 0.0)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:47 am

Edward liep meteen naar Bella en knielde bij haar neer. Hij streek over haar hoofd en zuchte zachtjes. "Ik ben dodelijker dan jij denkt"zei hij tegen Kiki en snoof. Hij ging haar niet meer helpen nooit meer. "Bella gaat het wat"vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Emptyzo okt 11, 2009 11:55 am

Kiki keek kwaad naar Edward. 'Tss.. De dodelijke steen weet nog niet eens wat ik kan.' Dacht ze hard en zuchtte toen. 'Kijk maar uit, het minste beetje bloed doet me flippen, dat weet je Edward.' Dacht ze eracher aan. Ze zuchtte. Rustig ging ze zitten en bekeek Bella en Edward, het mens en de steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Even rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even rust   Even rust Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even rust
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Watervallen-
Ga naar: