School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eventjes alleen .. nadenken.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:03 am

Jacob zwierf over de weilanden, het was koud.. wat meestal zo moest zijn begin herfst. Jacob zuchtte, hij had zijn menselijke vorm aangenomen omdat hij geen zin had in het gezeik van Sam over Bella. Jacob zuchtte weer. Hij liep naar een boom en ging eronder zitten. Hij zetten zijn handen onder zijn kin en dacht na, Edward.. Bella.. wat moest hij nou doen. Jacob zou toch nóoit bij Renesmee mogen komen van die bloedzuigers. Hij gromde stil .. waarom? Waarom hadden ze Bella veranderd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:06 am

Edward stond op de weilanden en had de geur van een hond opgenomen. Hij draaide zijn kop en daar zag hij Jacob. "Jij,als je eerder was weg gegaan bij de bruiloft had je misschien de toestemming om Renesmee te zien"zei hij kalm tegen hem. zijn gezicht,stond op neutraal,geen emotie haat of wat dan ook. "Jacob vertel me een ding,van die inprenting snap ik alles,maar als je al gek word bij het aantal vampieren op de trouw,wat moet ik als vader dan doen met Renesmee,ze zal altijd naar ons ruiken"zei Edward tegen hem en snoof kort. Hij kon hem nu ook simpel weg aanvallen maar eerst antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:18 am

Jacob rook iets .. die vieze, zoete stank van vampieren, jakkes.. Hij wendde zijn hoofd naar Edward en stond op met een grom. Hij hoorde eventjes zijn preek aan. 'Wat zou jij doen .. als er een hele groep weerwolven om je heen staat, ik kan mezelf niet in bedwang houden..' Zei hij kil tegen hem, zijn stem was hard. Jacob keek Edward strak aan. 'Jij had het zelfde gedaan .. dat weet ik zeker,' Zei hij toen. 'Ben je trouwens al klaar met het neuzen in mijn hoofd?' Vroeg Jacob achterbaks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:21 am

Edward keek hem aan en gromde kort naar hem. "Het enige wat ik wil weten,is of je je kunt beheersen bij Renesmee en bij mij en Bella,als jullie twee samen gaan,dan leef je met alle Cullens,en als je haar dan ook maar iets aandoet,dan is het afgelopen met je"zei hij kort naar hem. "Ik ben klaar"zei hij met een grijnsje tegen hem. "Ik kan me bedwingen om niet meteen iedereen aan te vallen,omdat ik hier al langer mee leef"zei hij tegen hem en verhefte zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:30 am

'Ja, jij hebt inderdaad langer om te leren.. maar dat maakt niet uit, dat heb ik ook wel.' Zei hij met een valse grijns. Hij keek Edward. 'Zelfs nu, moet ik moeite doen, om jou niet naar je strot te vliegen.' Zei hij tegen hem en gromde eventjes, Jacob sloot zijn ogen en deed ze kort daarna weer open. 'Ik kan me in bedang houden bij Renesmee en Bella, bij jou .. dat weet ik nog niet, is maar net hoe het me uitkomt.' Zei Jacob tegen Edward. Hij grijnsde eventjes. 'Bij de trouw waren er gewoon weg te veel bloedzuigers ..' Zei hij tegen hem en keek nog steeds naar Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:34 am

Edward keek hem aan zijn blik staalhard op Jacob gericht. "Als jij je bij mij kan gedragen,dan mag Renesmee naar je toe komen en jij naar haar,maar een fout en dat is dan ook weer voorbij"zei hij kort tegen hem. Hij keek hem met zijn goudgele ogen aan. "Bella had je niet mogen uitnodigen dat weten we allemaal,als je zin hebt de meeste zijn nu wel al weg,kun je nog langskomen,dan bespreek ik dit met Carlisle"zei Edward tegen hem en wachte op enige reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:40 am

Jacob keek naar Edward. Hij snapte het écht niet hé, Jacob keek naar Edward. 'Is oké, ik bespreek dit later met Sam, Quil, Embry, Jared, Seth en Leah.' Grijnsde Jacob. Hij keek Edward aan, lang en strak. 'Het komt wel .. anders komt Renesmee wel naar mij toe..' Zei Jake zacht maar bitter. Hij keek Edward aan. Toen hoorde hij Sams stem in zijn hoofd. 'Jacob, doe normaal! Je mengt je steeds vaker onder de bloedzuigers.' Klonk het. Jacob rolde met zijn ogen en keek Edward aan. 'Één momentje,' Zei hij en draaide zich om, Jake sloot zijn ogen. 'Sam, normaal doen, moet jij zeggen, ik bespreek het later met je!' Zei hij terug en keek Edward weer aan. 'Nog meer te vertellen?' Zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:44 am

Edward keek hem aan en luisterde naar hem. Die gehele vriende kring van hem boeide hem amper maar ja. "Mij best"zei hij aleen maar tegen hem. "Ik heb niet veel meer te zeggen,jij"vroeg Edward aan hem. "Je weet wat je hiermee op nek haalt"zei hij nog tegen hem. Dan zette hij zich recht en liep richting het huis van de Cullens,hopelijk gevolgd door hem. "Waarom ben je eigenlijk terug gekomen"vroeg hij nog aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:52 am

Jacob veerde overeind en liep naast Edward. 'Ik had via via gehoord dat Bella hier was, enne, nou ja, ik leg het je wel uit, ik heb zat tijd.' Zei hij tegen hem en grijnsde. 'Bella had me gevraagt voor de Bioscoop met Mike, die kende ik niet maar toch, ik ging mee, naar een horror-film. Toen Mike tijdens de film over zijn nek ging in de plee moest ik natuurlijk even met Bella wachten. Toen .. Mike van de wc kwam werd ik opeens op onverklaarbare reden kwaad, ik wist niet waarom. Toen ik Mike bijna op z'n gezicht had gestompt ben ik weg gegaan, Billy, m'n pa, had Bella verteld dat ik een of andere ziekte had. Ik mocht van Sam, onze roedelleider niet meer met Bella praten omdat ik het verdrag niet mocht verbreken door te vertellen wat ik was,' Jacob stopte eventjes. 'Ik ben weggegaan en verhuisde met Billy naar Seatlle, toen ik er lucht van kreeg dat Bella hier was ben ik terug gegaan, maar ik had nooit verwacht haar als bloedzuiger aan te treffen.' Zei Jacob. 'Dat was waarschijnlijk het moeilijkste moment van mijn leven ..' Zei hij tegen Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 4:57 am

Edward luisterde voor een keer in zijn leven is naar Jacob zijn verhaal en knikte toen het was afgelopen. "Jacob ik moest haar veranderen,anders was ze nu dood"zei hij tegen hem en keek naar de grond. Zelf had hij Bella liever als mens bij zich gehouden,en gewacht tot dat ze getrouwd waren,dat ze toch nog enige kans had op een menselijk leven,zonder hem. Hij keek hem kort aan over de verandering praate hij niet graag,dat merkte je ook aan hem. Toen keek Edward hem weer aan. "Het gaan moeilijke tijden worden voor Bella Jacob,ze zal je nodig gaan hebben,ons beiden"zei Edward. Toen liep hij door naar het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 5:02 am

'Ik weet het, toen ik in Seattle was heb ik vampieren gezien, véel heel veel nieuwelingen waren het, ik weet niet waar ze op uit waren, maar het is niet veel goeds denk ik.' Zei Jacob tegen Edward. Hij liep naar het huis. 'Is het wel verstandig dat ik binnenkom? Ik bedoel, het is niet makkelijk voor jullie dan, zomaar een hónd in jullie huis.' Zei hij en bleef staan, hij zou niet naar binnen gaan, waarschijnlijk werd het hem dan wéer te veel en zou hij echt mensen pijn gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 5:13 am

Edward wist over welke vampieren hij h had,maar een groot deel was al uitgemoord,en Victoria was ook al dood. "Ze waren uit op Bella"zei hij tegen hem. Toen ze bij het huis waren keek hij hm aan. "Ik denk niet dat ze er problemen om zullen maken,maar als jij hier wil blijven voel je niet tegen gehouden"zei hij tegen hem en opende de deur en liep dan naar binnen.

(ik denk dat we weer verder kunnen gaan bij de trouw of gewoon hier)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 5:27 am

Jacob bleef staan, hij ging niet mee naar binnen. 'Ik kan het niet aan denk ik..' Zei hij zachtjes en bleef buiten staan. Hij stond tegen de muur aan. Hij wachtte eventjes totdat Edward weer naar buiten zou komen. Eigenlijk was dit gevaarlijk, hij stond in vampier gebied, een plek waar Jake geen contact kon maken met andere roedelleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 5:39 am

Edward kwam na even binne te staan praten met zijn zus weer naar buiten en keek hem aan. "Ik ga zo praten met Carlisle,hij is nu de laatste gasten aan het uitlaten"zei hij tegen hem. Hij keek even rustig rond,en dacht aan het oude verdrag,dit was een ovetreding waardoor het verdrag grotendeels gebroken werd. Maar wat dan nog,als zijn dochter en Bella gelukkig waren,moest hij dat ook maar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 5:54 am

Jacob staarde naar voren. Het kon hem niet schelen dat het verdrag geschonden werd, dat werd alleen wel vechten met Sam. Hij vond dat dit soort dingen niet konden, maar toch, het kon Jacob niet schelen. 'Ik vind het best, zolang het maar niet eeuwen duurt.' Zei hij met een lich grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 5:58 am

"Eeuwen zal het niet duren"zei hij met een grimas op zijn gezicht. Toen hoorde hij een auto wegscheuren,en hij wist dat de laatste weg waren. "Nu zijn aleen Alice,Emmet,Jasper,Rosalie,Esme,Carlisle,en Bella en Renesmee er nog"zei hij tegen hem. Hij wist niet f hij nu wel binnen zou komen maar ja,hij wachte wel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptyzo nov 29, 2009 6:01 am

Jacob keek naar Edward. 'Oké, ik probeer het, maar als ik opeens weg ben, weet jij waarom.' Zei hij tegen hem en grijnsde eventjes. Toen werd Jake zijn blik weer hard en koud en hij stapte het huis binnen. Hij kon iedereen die hem zag en rook horen denken. 'Wat zou een hond nou hier moeten ..' Dacht Jake. Hij keek naar Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:30 am

Edward keek iedereen van de Cullens aan en hield ze allemaal in het oog. "Jake,zal meer hier komen,voor Renesmee,en ook voor Bella als jullie het allemaal goed vinden,Carlisle ik moet even spreken met jou"zei hij tegen iedereen op een kalme toon. Hij knikte naar Jacob,tuurlijk nam iedereen wa afstand eerst,maar dat had ook zijn redene,de Cullens stonden er niet om bekend vrede te gaan sluiten met een hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:33 am

Jacob keek naar Edward. 'Ik kom niet té veel, Sam keurt dit namelijk erg af..' Zei hij tegen Edward en keek naar de houten vloer. Hij hoorde Edwards stem in het algemeen praten en toen tegen Carlisle. Jacob gromde. Hij hield zijn hand voor zijn mond én zijn neus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:37 am

Edward keek Jake aan toen hij het zei. "Als je maar een paar keer komt voor Renesmee en Bella,desnoods breng ik aleen hun naar La push"zei hij tegen hem in zijn gedachte. Toen keek hij de rest aan die zich op hadden gesplitst. Emmet was met Rosalie naar buiten en Jasper staarde wat doelloos rond. Zijn ouders aleen keken hun aan. "Als het niet gaat,ga dan"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:42 am

'Ik kan het wel, ik probeer het.' Zei hij tegen hem. Hij keek naar de grond. 'B-bella? Die wilt mij voorlopig niet zien .. komt door de bruiloft..' Zei hij tegen hem en keek naar de houten planken. 'Is ze trouwens in huis? Ik ruik haar geur sterk.' Zei Jacob tegen hem en keek omhoog. Toen keek hij Carlisle aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:46 am

"Normaal moet ze hier wel ergens zijn"zei hij tegen hem en rook haar geur zelf ook heel sterk. Hij vond het misschien ergens wel goed dat Sam dit afkeurde,maar dat had dan ook als grote rede dat hij gewoon bang was,om Bella en Renesmee te verliezen. Toen keek hij elf ook naar Carlisle.

(sorry voor de kortheid)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:49 am

Jacob balde zijn handen tot vuisten. 'Oké.' Zei hij kortaf. Hij keek Edward aan. 'Ik denk dat ik het niet lang meer red, en Sam loopt ook continue in mijn hoofd te schreeuwen dat ik terug moet naar La Push ..' Zei Jacob tegen hem en keek naar Esmé. Hij keek weer naar de planken. 'Edward, ik kan het niet.' Zei Jacob en liep met grote passen het huis uit, hij bleef wachten. Meschien wou Edward nog wat zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 8:56 am

Edward keek Jacob aan en merkte dat hij er genoeg van had. Toen hij het over Sam had was er een klik in zijn hoofd die weer kwaadheid opriep. Hij volgde hem naar buiten en keek hem aan. "Luister Jake,aan Sam kun jij nog ik niet veel doen,maar ook hij zal wel toegeven aan jou,hij is misschien even koppig als mij,maar ik heb ook toegegeven"zei hij tegen hem. "Je bent hier altijd welkom"vervolgde Edward. Toen wou hij hem een schouderklopje geven,maar liet dat maar achterwege.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Emptydi dec 01, 2009 9:07 am

Jacob's ogen werden groot, hij altijd welkom? Bij vampiers? Whooww, dit moest niet gekker worden. 'Verdomme Sam ..' Vloekte hij. Hij keek naar Edward. 'Nou ja, bedankt, denk ik.' Zei hij met een lichte grijns. 'Verwacht maar niet dat ik tevaak kom, Sam is gewoon weg te streng,' Zei hij tegen hem en grijnsde eventjes. Billy zou het zeker ook niet goedkeuren, maar toch. Uit de gespierde jongen kwam een enorme roestbruine wolf. 'Bedankt Edward.' Dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eventjes alleen .. nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eventjes alleen .. nadenken.   Eventjes alleen .. nadenken. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eventjes alleen .. nadenken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nadenken
» Nadenken..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Weilanden-
Ga naar: