School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bella veilig brengen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptywo sep 30, 2009 11:17 am

Alice was de aula in gestormd en had Bella bij zich. Er lagen was kussen met stoelen en ze liet Bella daarop zitten terwijl ze diep nadacht en naar haar wond staarde, Kiki had haar gebeten het deed heel veel pijn maar ze kon het hebben, ze voelde zich nu wel wat slapper. Ze sloeg zacht tegen haar gezicht en keek bezorgd naar haar. Ze ging op tafel zitten en wist niet wat ze moest doen. De lessen waren bezig en niemand was in de aula. Snel pakte een spiegel en keek erin. Haar ogen waren weer goud en haar wond kreeg alweer een korst. Ze keek angstig naar Bella. Als er iets met ahar gebeurde ging het neit goed met Edward ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 8:36 am

Bella voelde opeens zachte kussens onder zich en opende vaagjes haar ogen. Ze keek recht naar Alice en dat stelde haar gerust. Ze had de beet van Edward nogmaals gevoeld en toen was alles weg, ze was er slaperig van geworden maar nu voelde haar been leveloos. Ze probeerde overeind te wippen maar diep poging mislukte. 'A alice? E edward?' murmelde ze. Ze wou weten af ze veilig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:07 am

Edward beukte de deur open en barikadeerde ze toen met een paar tafels. Toen liep hij naar Bella en Alice. De wonde was al geheeld die hij had van Kiki. "Alice,Kiki gaat te ver,ze heeft schendenis aan het verdrag gepleegd,we moeten Carlisle waarschuwen binnenkort"zei hij tegen haar. Toen knielde hij neer bij Bella. Hij legde zijn hand op haar hoofd en streek daarover. "Gaat het met je"vroeg hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:10 am

Alice gaf Bella een aai. 'Ja ik ben hier Bella.' antwoorde ze nuchter. Ze keek naar de binnenstormende Edward en gromde laag. 'Carlisle word snel gewaarschuwd, eerst moeten we hem vinden dan zal hij ons helpen.' bromde ze. Ze ging in kleermaker zit zitten op de lunchtafel en staarde naar Edward en Bella. Ze grijnsde, ze had haar broer nog nooit zo gelukkig gezien. Ze glimlachte en dacht aan Carlisle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:13 am

Bella voelde de koude hand van Edward en het was gek genoeg heel vertrouwd. Ze opende haar ogen weer langzaam en probeerde haar been te bewegen. Ze tilde hem langzaam op en voelde een steek van pijn haar lichaam binnendringen. Ze gaf een gilletje en liet zichzelf als pudding weer zakken. 'Auw ..' kreunde ze. Ze keek opzij naar haar grote liefde. 'Word ik nu een weerwolf?' vroeg ze met trillende stem. Ze probeerde haar armen om Edward heen te slaan en wou vragen hoe het met hem ging maar niets kwam uit haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:15 am

"Ik heb het gif uit je gezogen,je word geen weerwolf en nooit zul je dat zijn."zei hij tegen haar en keek haar aan. Hij streek even over haar haar en gaf haar een kus op haar lippen. "Ik zal het eerst met Alice hebben over je verandering als je dat nog steeds wil"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:31 am

Bella voelde Edwards lippen op die van haar en voelde de pijn kleiner worden. 'Gelukkig.' zei ze. Ze was benieuwd wat zijn familie vond van haar keuze, ze zou alles willen opgeven om vooratiljd bij Edward te blijven. Ze sloeg haar armen slapjes om zijn nek heen en kuste hem terug. Het kon haar neit schelen dat Alice het zag, ze was blij dat ze weer bij Edward was, ze dacht dat ze een weerwolf zou worden en hem nooit meer zou kunnen aanraken ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:38 am

Hij glimlachte en zei in gedachten tegen Alice ze wil een vampier worden,wat denk jij ? Hij keek Alice even aan en wachte zo op een antwoord. Toen streek hij over Bella haar rug en zuchte even. "Snel"zei hij aleen,maar dat was op het feit van dat ze een vampier zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:52 am

Alice luisterde aandachtig naar Bella en Edward en vond het niet erg dat ze zoende. Toen hoorde ze de gedachte van Edward tot haar doordringen en keek geschrokken. Ze kreeg kort daarop meteen een visioen, ze zag Bella nog meer pijn lijden dan anders, er zou iets ernistigs gebeuren nadat ze er zo zwak uitzag, ze lag schuddend op de grond en er was een klein gevalletje. Alice klampte zich aan de tafel vast en keek Edward verschrikt aan, en toen naar Bella. Ze piepte wat en klom moeizaam op de tafel, het was verschrikkelijk geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 9:58 am

Edward keek naar Alice en schudde zijn hoofd. Hij kon niet helemaal helder denken dus haar gedachten gang was blind. "Bella blijf even hier ok"zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kus en stond toen op. Hij liep naar een tafel die een eind uit de buurt zat en wenkte Alice. Hij moest weten wat ze had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:12 am

Alice liep met Edward mee nog steeds wankelend. Ze drukte hem tegen de tafel aan en keek hem recht aan. 'Je moet oppassen Edward ..' zei ze zacht. Ze sprong op de tafel en ging rustig zitten. 'Er gaat iets gebeuren .. het loopt niet goed af voor Bella .. pas op met wat je doet.' zei ze sissend. Ze sloot haar ogen en drukte in haar slapen. 'Ik zag iets ... kleins.. het zou leven en bella zou dood gaan ..' antwoordde ze. 'Pas goed op jezelf.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:17 am

Edward luisterde naar haar en keek haar ongelovig aan. "Iets klein als een kind"zei hij zacht tegen haar. Hij keek naar Bella. "Is dit als ze vampier is"vroeg hij aan haar en balde zijn vuisten die op de tafel lagen. Bella mocht niet dood. Dat zou Edward's einde betekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:21 am

'Ik weet niet wat het was, ik kon het neit geod zien .. het was klein en lag naast Bella.' zuchtte ze. Ze kek verschrikt naar Edawrd toen hij op tafel sloeg. 'Nee .. ze ... as nog mens.' zei ze zachter. Ze sloot haar ogen en begon te jammeren. 'Misschien is het goed .. als ze vampier word .. dan voorkom je dit? Misschien.' zei ze mompelend. Ze staarde naar bella en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:24 am

Bella keek Edward na toen hij wegliep met Alice. Er was iets met Alice gebeurd en daardoor werd ze draaierig, concludeerde ze. Ze keek naar de pratende broer en zus en hoorde har naam toen voorbij komen. Ze stond wankelend op en strompelde naar Edward. Ze klampte zich vast aan heme n sloeg haar armen om hem heen. 'Wat is er met mij?' vroeg ze argwanend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:28 am

Hij keek Alice aan en schudde zijn hoofd. "Dan word ze vampier en niets anders"zei hij voordat Bella kwam. "Ik was aan het praten over je verandering met Alice,ze vind het het best"zei hij tegen haar. Even gaf hij Alice een knuffel. "Het komt goed"fluisterde hij zachtjes hoewel de trilling in zijn stem een teken was van bang heid. Toen sloeg hij zijn arm om Bella heen en trok haar tegen zich aan alsof hij haar voor het eerst zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:31 am

Alice gaf Edward een knuffel terug voordat hij Bella omhelsde en zuchtte. 'Ik ga maar eens opzoek naar Carlisle.' antwoorde ze. Ze glimlachte naar Bella en liet haar hand even op haar schouder rusten. 'Pas goed op jezelf Bella, je kan beter naar huis gaan.' zei ze met een knik richting de klok. Het was al bijna pauze en er zouden allerlei kinderen uit de lokalen komen. Ze liep richting de deur en knikte nogmaals naar Edward. 'Pas goed op met wat je doet.' fluisterde ze zo zacht dat alleen hij eht kon horen.. en toen was ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:43 am

Bella keek Alice blij aan en omhelsde Edward weer. Ze zwaaide even naar Alice en was blij dat tenminste zijn leukste zus haar accepteeerde. Ze was zo blij en gaf Edward een speels duwtje, haar been voelde weer goed en ze liep richting de deur. 'Wat is er nou aan de hand? Wanner word ik een vampier?' vroeg ze lachend. Ze was zooo blij met Edward. Ze gaf hem weer een kus en staarde naar de duer waar alice was verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:49 am

"Zodra Carlisle er van weet. Maar je blijft geen mens dat is uitgesloten"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij keek haar aan en streek door haar haar. "Zullen we gaan,sebiet staat het hier vol met die kinderen"zei hij tegen haar. Hij wachte af en liep al naar de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:53 am

Bella grijnsde en volgde Edward strompelend. 'Ik zal je proberen bij te houden.' zei ze droog. Ze was nu nog onhandiger dan anders en ze wankelde bij de volgende stappen al meteen. Ze leunde tegen de deur en keek naar Edward. Ze liet de duer los en leunde tegen hem aan. 'Auw.' kreunde ze zacht. De wond bij haar zou niet zo snel genezen er zat nu nog neit eens een korst op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 10:59 am

Hij keek haar aan en nam haar dan in zijn armen. "Ik draag je wel"zei hij tegen haar. Toen liepen ze naar buiten. Een kleine glimlach was zichtbaar op zijn gezicht. Maar in zijn ogen zag je bezorgdheid. Daarom keek hij haar niet meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 11:00 am

(ik maak wel even de slaap kamer van Bella x') )

Bella keek verschrikt naar Edward. 'Ik ga niet weer op je rug.' zei ze hoofdschuddend. Ze deinsde achteruit en liep tegen een muur aan. Ze wou niet weer misselijk worden en al zeker neit over hem ehen kotsen als het zou moeten. Ze sloot haar ogen en schudde haar hoofd weer. 'I ik kan wel l lopen.' stotterde ze. Ze liep een pas en zakte toen door haar benen. 'Auw.' kreunde ze weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 11:05 am

"Ik zei ik pak je op,ik ga je nu niet op mijn rug zetten"zei hij tegen haar en grijnsde. Hij liep naar haar en wachte af wat ze zeggen zou. Hij legde zijn arm om haar heen en keek voor zich uit. Zijn gedachten zaten bij wat Alice gezegd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 11:07 am

Bella glimlachte nu en omhelsde Edward. 'Oké ..' zei ze nog steeds twijfelend. Ze sloeg haar armen op om hem heen en liet haar hoofd op zijn borst rusten. Ze sloot haar ogen en hoopte dat dit anders voelde dan op zijn rug meereizen. Ze dacht aan zichzelf als vampier, ze zou er ook zo bloedmooi gaan uitzien en ze zou altijd bij Edward blijven .. Ze genoot van die gedacht en dommelde half weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Emptydo okt 01, 2009 11:17 am

Edward tilde haar op en liep er toen vandoor. Even snel als voorheen. Maar van de voorkant merkte je dat niet. Op weg naar Bella's huis dacht hij veel aan haar en aan de baby die ze bij zich had later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bella veilig brengen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella veilig brengen   Bella veilig brengen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bella veilig brengen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bella's slaapkamer dus ..
» Edward en Bella's huwelijk.
» Charlie & Bella's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen rondom school :: Aula-
Ga naar: