School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Bella's slaapkamer dus ..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:05 am

Bella kwam haar slaapkamer in met Edward. Charlie was nog op het bureau en zou pas erg laat thuis komen. Ze hadden dus alle tijd. Het leek alsof Edwars aanrakingen haar wond geneesde want het was al bijna weg. Ze grijnsde en liep door naar haar bed waarop ze zich liet valen. Ze knipte haar schemer lichtje aan en staarde naar de duer. 'Kom je?' vroeg ze terwijl ze op het bed klopte. Ze grlimlachte opgewonden en schopte haar schoenen uit. Ze trok haar vest uit en schudde haar haren los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:16 am

Hij liep naar binnen en wist ergens wat wel wat ze van plan was. Hij ging naast haar zitten en keek haar aan met zijn goudgele ogen. Hij streek over haar arm met zijn ijskoude hand en glimlachte even. Hij besloot haar maar niet te vertellen over wat Alice had gezegd want dat zou problemen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:21 am

Bella glimlachte toen Edward bij haar kwam zitten en haar streelde. Ze streek met haar hand over zijn gezicht en voelde zijn koude huid op die van haar. Het was ergens best vreemd. 'Vind je dit moeilijk?' vroeg ze. Ze keek nieuwsgierig en vragend naar Edward. Ze was nog steeds nieuwsgierig over wat Alice had gezegd maar besloot er niet over te beginnen, het was net zo gezellig zo allen en het zou hun moment samen alleen maar verpesten. Ze trok haar voeten op bed en ging op haar knieën zitten terwijl ze Edward nieuwsgierig aankeek. 'I .. is je huid altijd zo koud?' vroeg ze toen vorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:24 am

"Dit Bella is voor mij het moeilijkste van de wereld,en ja mijn huid is altijd zo koud,die van elke vampier buiten die van mijn moeder"zei hij tegen haar en glimlachte even. Zijn jukbeenderen spanden zo op en zette alles in detail wat hij nu deed. "Bella,hoe zie jij het later verdergaan,als jij een vampier word en dan"vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:28 am

Bella glimlachte. 'Ik wil het niet nog moeilijker maken voor jou hoor.' zei ze half fluisterend. Ze luisterde naar zijn laatste vraag en het duurde even voordat ze antwoorde. Ze leunde naar voren en gaf hem een kus, ze bracht haar mond naar zijn oor. 'Ik zie jou .. en ik zie mezelf, gelukkig voor altijd, en heel misschien .. komt er nog wat voort uit onze liefde.' zei ze zacht. Nadat ze dit gezegd had liet ze zich op haar rug vallen met haar hoofd op het kussen en staarde naar Edward's zij. Ze wou dat hij zich ontspande, ze wou het hem niet te moeilijk maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:32 am

Edward keek even naar de grond toen hij dat hoorde. Een diepe zucht weer klonk. "Je wilt weten wat Alice tegen me zei toch"zei hij tegen haar. Hij legde zich naast haar neer en draaide zich naar haar. "Wat Alice zei was dit je draagt later een kind van me maar bij de geboorte sterf jij,maar dit is allemaal als mens"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:36 am

Bella keek geschrokken naar Edward. 'Ik draag een kind van jou? En ik ben nog een mens?' antwoordde ze. Ze keek suf voor zich uit en liet haar handen op haar buik rusten. Ze draaide zich om naar Edward en liet haar hoofd op zijn borst zakken. 'Ik ga dood ..' herhaalde ze in haar eigen woorden. De woorden waren ernstig maar het deed haar niets, ze had er alles voor over om bij Edward te blijven. Ze zuchtte, 'Wil jij dat?' vroeg ze toen twijflend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:38 am

"Of ik je dood wil,nee tuurlijk niet"zei hij tegen haar en sloeg zijn armen over haar heen. Hij sloot zijn ogen even en wou haar voor eeuwig in zijn armen. Haar geur liet hem huiveren en zo wou hij haar bijten. Hij moest zich inhouden tot Carlisle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:41 am

Bella voelde de omhelsing van Edward en het gaf haar een fijn gevoel. 'Wil je dat kind?' vroeg ze toen zachter. Ze wou niet dood, ze wou bij Edward blijven, ze had nog nooit aan kinderen gedacht... Ze keek naar Edwards borst en ademde de geur van zijn huid in. Ze voelde een tinteling door haar lichaam gaan en bracht haar mond naar die van Edward, ze kuste hem teder en sloot haar ogen. Ze wou vooraltijd bij hem blijven.. altijd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:45 am

"Een kind,ik heb altijd al een kind willen hebben."zei hij tegen haar na de kus. Hij keek haar aan en streek met zijn wang langs de hare. Dit wou hij voor altijd. Toen schoot er een domgezegde door zijn kop wat hij van Esme en Rosalie had. And so the lion fell in love with the lamb. Hij keek haar aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:53 am

Bella glimlachte blij toen hij dat zei. 'Ik ook.' fluisterde ze. Ze keek hem lang aan en zag hem opnieuw glimlachen, alles was zo volmaakt aan hem. Ze slingerde haar been onhandig over hem heen zodat ze op zijn buik zat en grijnsde, alles was perfect, ze wou alles voor ehm doen, ze zou vooraltijd de verloren liefde voelen. Ze wist dat toen hij zei dat hij al heel lang een kindje wou het ook al heel lang was, hij bestond al een .. tijdje. Ze boog zich voorover en keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 11:58 am

Hij legde zijn handen op haar heupen en glimlachte even. Hij streek over haar heupen en gaf haar toen een lange kus. Zijn hart ging weer sneller als normaal. Dat betekende dat hij bijna zou gaan bijten. Carlisle kon hem nu niets meer schelen. Zolang hij Bella kon hebben voor eeuwig was het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:00 pm

Bella liet zichzelf nu helemaal op Edward's borst zakken en kuste hem in zijn nek. Ze genoot van zijn aanrakingen en wist niet zeker of ze nu te ver ging. Ze sloot haar ogen en bleef zo liggen, het was zo heerlijk vertrouwd, het kon onmogelijk zijn dat ze hem nu ooit nog zou verlaten. 'Nu?' vroeg ze zacht terwijl ze zich afvroeg of hij eht wel hoorde. Ze streelde zijn buik en woelde door izjn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:03 pm

Hij keek haar aan en hoorde wat ze zei. "Nu"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij streek over haar rug en keek haar dan aan. De liefde was te zien in zijn ogen. Ook zijn leven voor hij vampier werd speelde zich even af in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:05 pm

Bella liet zich meeslepen door het moment, al zijn aanrakingen waren zo teder, ze probeerde zo voorzichtig mogelijk te zijn voor hem. Ze zette haar verstand op nul en liet zich helemaal gaan.

(en ik mocht van Kiki geen detail's geven x') dus hier houd het op voor moi. Ik schrijf zo wel dat het ochtend is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:09 pm

Hij keek haar aan en volgde haar helemaal. Na dit zou ze moeten worden gebeten binnenkort. Hij liet zich zelf bijna helemaal los gaan. (en voor de rest mogen jullie het niet weten,zie maar in breaking dawn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:11 pm

( xD idd)

___________________-Ochtend
Bella werd versufd wakker, ze wist niet meer wat er de nacht ervoor was gebeurd mar ze voelde zich nog opgelaten. Ze draaide zich om en vond Edward naast zich, ze schrok lichtelijk en wist toen weer wat er was gebeurd. Ze sloot haar ogen en sloeg haar armen om hem heen, ze wist dat vampiers niet konden slapen en vroeg zich af wat hij dan had gedaan? Ze knipperde met haar ogen tegen eht zonlicht dat onschuldig door de gordijnen scheen en keek toen op naar Edward's gezicht. Ze glimlachte en blies zacht en speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:15 pm

Edward keek haar aan en glimlachte. "Goeiemorgen"zei hij tegen haar. Hij streek over haar arm en glimlachte. Hij wou eerst rechtkomen maar liet het maar zo. Hij bleef nog maar even liggen naast Bella. Hij gaf haar een tedere kus op haar perfecte lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:18 pm

Bella wist dat haar haren nu helemaal in de war zaten en ze grijnsde toen hij haar kuste. 'Goedenmorgen!' zei ze opgewekt. Ze beseft door het zonlicht dat het al best laat was, gelukkig was het weekend en meestal bleef ze uitslapen, nu wou ze zo snel mogelijk uit bed om van elke minuut te kunnen genieten met Edward. Ze veerde langzaam overeind en rekte zich uit, wat moest ze nu zeggen? Hopen dat het werkt? Wanner ga ik dood? Dat waren geen gepaste vragen. Ze besloot het maar hierbij te laten en bleef Edward aankijken. 'Je bent lief.' zei ze fluisterend. Ze streelde zijn buik en lachte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptydo okt 01, 2009 12:41 pm

Hij keek haar aan en glimlachte. "Jij ook"zei hij tegen haar en legde zijn arm om haar heen. Hij wreef over haar buik. "Waneer zou je een vampier willen zijn"vroeg hij aan haar en wachte af. Hij keek haar aan en kwam recht. Zijn haar was nu veel warriger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptyvr okt 02, 2009 7:35 am

Bella keek bedachtzaam naar Edward die over haar buik streelde. Het gaf haar een veilig gevoel. 'Wanneer de tijd rij p is.' zei ze. Ze staarde naar de hand op haar buik en keerde zich toen om naar Edward, zijn haar zat warriger dan normaal, dan zou haar haar helemaal helemaal in de war zitten. Bella veerde op uit bed. Ze stapte eruit en gaf Edward een kus op zijn voorhoofd. 'Ik heb nu nog even een menselijk minuutje nodig.' zei ze lachend. Ze keek hem lang aan, 'Blijf hier!' comandeerde ze terwijl ze hem afwachtend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptyvr okt 02, 2009 7:42 am

"Oke,en ik blijf heus wel hier hoor"zei hij tegen haar en glimlachte even. Hij streek met zijn hand even langs haar nek en grijnsde even misterieus. Waneer de tijd rijp is,en waneer mag dat zijn dacht Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptyvr okt 02, 2009 7:45 am

Bella glimlachte opgewonden toen Edward zei dat hij bleef. Ze greep snel wat kleren van de stoel en liep snel naar de badkamer. Ze poetste haar tanden wild en douchde snel. Ze was binnen een paar minuten klaar. Ze kwam de kamer in geholt en liet zich op Edward zakken terwijl ze hem in een omhelsing nam. 'Ik hiu van jou.' fluisterde ze. Ze kuste hem in zijn nek en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Emptyvr okt 02, 2009 12:49 pm

"Ik ook van jou"zei hij tegen Bella en gaf haar ook een kus langs haar nek en liet even zijn tanden op de nek rusten maar keek haar daarna weer aan. Dit was te vroeg. Hij zou nog even wachten voor hij haar zou veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bella's slaapkamer dus .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bella's slaapkamer dus ..   Bella's slaapkamer dus .. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bella's slaapkamer dus ..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Huizen :: Slaapkamers-
Ga naar: