School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Niks doen ..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 8:50 am

Jacob reed zijn kleine opgepimpte volkswagen naar de parkeerplaats en stapte uit. Hij ging tegen zijn auto aan staan en dacht na. Quil kwam op hem aflopen en knalde hem tegen z'n schouder. 'Gaat ie goed Jake?' Vroeg hij met een grijns. Op Jake's gezicht was geen emotie te vinden. 'Nee,' Zijn mond was tot een barse streep geperst. Hij murmelde wat en haalde de sleutels uit het contact. 'Maar van Billy mocht je toch nog niet rij-' 'Hou je mond, Quil.' Bromde Jake voor Quil zijn zin af had kunnen maken. Jake keek naar Quil, die rolde met z'n ogen. 'Wat jij wilt Jake, ik ben weg.' Zie hij bits en beende toen een stuk weg. Jake ging op zijn moterkap zitten. Hij zette zijn handen onder zijn hoofd. Hij slaakte een diepe zucht .. waarom moest hij Bella met die vampier juist zó betrappen .. Jake gromde iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 9:11 am

Bella was naar de winkel gegaan in de buurt. In het huis had ze geen koevoet kunnen vinden, ze had er net eentje gekocht met puntjes aan het uiteinde. Ze klopte tevreden op de tas en verstrakte toen ze de stem van Jacob herkende, en die van Quil. Mooi ... dan kon ze het ding meteen gaan uittesten. Ze liep naar de parkeerplaats en kwam Quil ondertussen tegen. Ze wierp hem een dodelijk blik toe en was blij dat ze hat gejaagd, anders was het uit de hand gelopen. Ze liep straal langs hem heen en keek vanaf de zijkant naar Jacob, hij zag er zo kwetsbaar uit. Ze bleef lang naar hem kijken en stopte met ademhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 9:17 am

Jacob zag Bella uit de winkel stappen, de wind voer die verschrikkelijke vampierlucht mee. Hij gromde ingehouden en bleef strak kijken, zijn mond nog steeds een barse streep. Hij haalde diep adem. Mooi, hij kon Bella er nog wel bij gebruiken, ze zag haar een vuile blik op Quil werpen. Ja.. dat kon er ook nog wel even bij. Jake moest moeite doen haar niet aan te vliegen aangezien er ook nog 'normale' mensen hier liepen. Hij zag vanuit z'n ooghoek Bella voorbij lopen en staren. Jake keek gewoon vooruit, zijn gezicht nog steeds zonder enig emotie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 9:35 am

Bella liep verder naar Jacob toe en keek naar de mensen die rondliepen op de parkeer plaats. 'Leuk jou weer hier te zien.' zei ze droog. Ze hield haar tas dicht tegen zich aan, haar plan zou niet kunnen lukken, er waren teveel 'gewone' mensen bij. Ze snoof en bekeek Jacob's gezicht, hij had pijn. Ze had hem pijn gedaan. Ze zuchtte, 'Sorry datj e dat hebt moeten zien in het bos. Het spijt me dat ik zo'n dorst had. Het spijt me dat ik een mislukte vampier ben.' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 9:42 am

Jacob keek naar Bella. 'Bell, ik weet dat je nu tegne me staat je liegen, want je ziet me liever niet.' Bromde hij naar haar en keek haar aan, zijn gezicht nog steeds strak. 'Sorry? Sorry? Bella jij bent écht een lolbroek hé?' Jake grijnsde. 'Jij bent echt niet normaal ..' hij schudde met zijn hoofd. 'Kijk dat laatste ding kan jij niks aan doen, das de schuld van jou bloedzuiger, maar het idee dat je bijna wilde vermoorden, om kapot van te gaan.' Gromde hij. Hij keek Bella aan met opgeheven wenkbrauwen. 'Het spijt jou? Grappig ..' zei hij tegen haar. Nu was het zíjn beurt haar terug te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 9:47 am

Bella schrok van de vijandigheid van Jacob. Ze draaide zich om zodra hij uitgesproken was en zuchtte, 'Wees blij dat ik m'n excuses aanbied. Da's al voldoende.' zei ze uiterst kalm. Ze dacht aan de koevoet in het plastic tasje en had de neiging hem te pakken en Jacob te slaan. Ze bleef met haar rug naar Jacob toe staan. 'Als je nog meer te zeggen hebt .. naja, ikd enk dat ik maar moet gaan. Je vriendje Quil komt eraan. Hij komt me slaan.' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 9:51 am

Jake keek in de verte. 'Ik heb Quil net weggestuurd, en wees blij dat ik je excuses accepteer.' Gromde hij naar Bella en keek haar aan. 'Jij dénkt dat het voldoende is, maar als je vergelijk met wat jij me allemaal hebt aan gedaan,' Zei hij tegen haar. 'Quil slaat ff helemaal nietmand.' Zei hij tegen haar, hij keek naar de tas. Een grijnsje kwam op zijn gezicht. 'Toch een koevoet gekocht? Kom op! Sla me dan, niemand kijkt.' Grijnsde Jake een bleef naar Bella's rug kijken. Bella nam altijd alles té letterlijk op. 'Toe dan.' Zei Jake zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:01 am

'Wie zegt dat Quil luisterd?' vroeg ze dom. Ze snoof, 'Nou ik merk er anders niets van de je ze accepteerd.' mompelde ze. Ze voelde zijn blik over haar heen gaan en op de tas rusten. Ze schrok van zijn woorden en keek om zich heen, er waren maar een paar mensen, niemand zou erachter komen als ze hem een tik met de koevoet gaf. Ze spande haar spieren aan, klaar om boos te worden. 'Nee. Het heeft toch geen nut. Dan zul je me nog meer haten, -alsof je me nu al niet haat-, krijg ik alle schuld ... Nee. Ik bewaar hem wel voor een geschikter moment.' bromde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:06 am

Jake rolde met z'n ogen. 'Zal wel, Quil luistert écht wel naar de onderbevelhebber van de roedel.' Zei Jake tegen Bella en rolde met z'n ogen. Een paar mensen waren al weer weg gegaan, de parkeerplaats liep leeg. Jacob keek Bella aan. 'Ik jóu haten?! Ik heb jou nóoit gehaat dat weet je! Dan zou ik alleen nog meer beloftes aan mezelf breken! Toen in de bios met Mike, daar heb een belofte aan mezelf gemaakt dat ik je weer zou vinden. En toen ik had gevonden beloofde ik mezelf dat ik je nooit meer zou laten zitten! Ik zocht je iedere keer op, rende elke avond rondjes om je huis heen, nouja ... het huis van Edward. Dat deed ik omdat ik wilde weten of jij veilig was.' Zei hij tegen haar en ademde toen zwaar. Hij moest weer even op adem komen ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:20 am

Bella draaide zich om naar Jacob. 'Ja, ik heb nog gezegd dat je dat niet moest doen.' zei ze boos. 'Ik heb me dagen zorgen gemaakt, gewilt dat je veilig thuis was! Ik gaf ontzttend veel om je ... nu nog! Oh en dat gevecht, je had weg moeten gaan, Edward had je gewaarschuwd, hij hoeft niet altijd de verstandigste te spelen!' zei ze in een waterval aan woorden. Ze stond nu verdomd dicht bij Jacob en duwde met haar hoofd tegen die van hem aan :'D (omg dat ziet er grappig uit.) 'Maar aangezien je nu dood gaat van mijn geur ... ' prevelde ze tegen zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:25 am

Jacob luisterde naar Bella - voor het eerst sinds weken- en keek haar aan. 'Je weet dat ik je nooit zou laten zitten, het kan me niet schele wát je bent.' Zei hij tegen haar en voelde haar hoofd tegen de zijne. Hij beet op z'n lip en sloeg zijn armen om Bella heen. 'Ik zou dat nooit nooit nooit over m'n hart verkrijgen.' Zei hij tegne haar en knuffelde Bella plat. 'En dat gevecht maakt me niets uit .. het was mijn schuld ..'Zei Jake tegen Bella en liet haar weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:29 am

Bella gaf Jake een kusje op zijn neus toen hij zijn eerst zin had uitgesproken. Ze werd overvallen door zijn reactie, ze werd tegen hem aangedrukt en helemaal plat gedrukt. 'Jake! ... Lucht .. okal heb ik dat ... niet ... nodig. Het ... zou prettig zijn .. als ik niet zo plat was ... als een dubbeltje ...' zei ze naar adem happend. Ze probeerde Jacob zachtjes weg te duwen en merkte dat er geen beweging in te krijgen was. Ze begon al haar kracht te gebruiken en bleef zacht worstelen. Uiteindelijk liet Jacob haar weer los en ze viel half tegen hem aan terwijl ze als een vis naar adem hapte. 'Fijn dat je me heel laat.' zei ze droog. Ze probeerde weer tot zichzelf te komen en keek toen weer recht naar Jacob. 'Het kan mij ook niet schelen wat jíj bent ... Ik ben nog steeds Zwitserland vind ik.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:39 am

Jake schudde zijn hoofd. 'Zwitserland?' Zei hij. Jacob grijnsde. 'Zo plat kan je niet worden Bella,' Zei hij tegen haar en grijnsde hoofd schuddend. 'Het kan je nog steeds niet schelen hé? Dat je net bent plat geknuffeld door een enorme hond.' Zei hij met een grijnsje. Hij zuchtte diep en haalde hoofschuddend adem. 'Waarom adem je eigenlijk nog steeds? Ik bedoel, je hebt het niet nodig.' Zei hij met een grijns. Jake keek naar Quil die ietsje verderop nog stond, kotsende bewegingen te maken. Jake's armen begonnen te trillen terwijl Bella erop lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 10:50 am

Bella schudde haar hoofd. 'Het kan me werkelijk niets schelen ja.' beaamde ze. Ze tuitte bedachtzaam haar lippen 'Ik wil niet ongewoon lijken voor die vage mensjes.' zei ze bedachtzaam. Opeens voelde ze Jacob voelde trillen en liet haar handen op zijn dijen zakken waar ze zachtjes over wreef. 'Wat is er?! Ben ik weer dom bezig?! Waarom ben je boos?! Kalmeer!' riep ze paniekerig. Ze zou geplet worden door Jake als hij nu een wolf werd. Ze aaide over zijn arm heen en deed nog een poging hem te kalmeren, wat moest ze nu doen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 11:12 am

Jake gromde diep. 'Bella. Geef me je koevoet.' Gromde Jake, die nog steeds trilde. Hij gromde krachtig en Quil keek naar hem, hij grijnsde. Dit was de druppel. Jake wurmde zich los uit Bella's 'greep' en liep op Quil af. De parkeerplaats was ondertussen leeg gestroomd en Jake kon Quil nu makkelijk een hak zetten. Quil week al een stuk achteruit. Jake gromde en drukte Quil met een simpele beweging op de grond. 'Idioot!' Gromde Quil die zich losrukte en omrolde om boven op Jake te gaan zitten. Jake kreeg een paar rechte klappen in z'n gezicht. Daarna kreeg Jake weer macht over het stuur en duwde Quil weg. 'Rót op!' Gromde hij. Daarna liep Jake weer terug naar Bella. Hij had een tand door z'n lip waar bloed uit kwam, en een blauwe plek in z'n gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 11:22 am

Bella deinsde achteruit 'Jake! Wees niet te hard voor hem!' riep ze terwijl ze op de motorkap ging zitten. Ze graaide haar koevoet uit de tas en keek toe hoe Jacob Quil afmaakte, het waren rake klappen voor hen beide. VOor ze het zelf echt doorhad stond Jacob alweer voor haar, zijn lip bloedde heel erg en hij had een blauwe plek. Ze had verwacht dat ze zijn lip zou opzuigen maar ze kon het goed weerstaan. 'O getsie Jake!' zei ze droog terwijl ze een stuk van haar witte mouw afscheurde en Jacob's lip begon te deppen. 'Je mag wel oppassen met dat gevecht. Ook niet leuk dat je steeds half dood gaat.' merkte ze luchtig op. Ze veegde het bloed van Jacob's gezicht en keek naar zijn shirt dat ook wat gaten had. 'Lekker zeg, je kan je shirt ook wel weggooien.' mopelde ze terwijl ze aan zijn shirt begon te trekken. 'Je mag m'n koevoet de volgende keer wel pakken ... als je hem maar terug geeft zodat ik jou inelkaar kan timmeren.' zei ze tevreden. Ze had eindelijk Jake's kapotte shirt in haar handen en ging zaht met haar vuist tegen zijn borst aan. 'Nog steeds warm.' mompelde ze. Ze trok Jake naar haar toe en liet haar koude lichaam tegen die van hem vallen, 'Da's lekker' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 11:30 am

Jacob rolde met z'n ogen toen zijn shirt uit was. 'En dat moest je nu doen?' Bromde hij naar Bella en grijnsde eventjes. 'Jup. Nog altijd vijfenveertig graden celius.' Bromde hij naar haar haf Bella een knuffel, hij voelde haar koude huid tegen zijn hete huid. Het moest wat wennen .. het was nog steeds raar om te beseffen dat je beste vriendin een vampier was ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 11:35 am

Bella knikte, 'Ja dat moest, ik kan het toch niet toestaan dat mijn beste vriend in een kapot shirt loopt?' vroeg ze droog. Ze voelde de omhelsing van Jake en sloeg haar armen automatisch om zijn nek, ze was er helemaal niet bij het maar gedachte en vlak voor zijn mond sperde ze haar ogen wijd open en tuimelde van de motorkap af. 'Godver.' kermde ze terwijl ze langzaam opstond en tegen de auto leunde. 'Sorry.' mompelde ze tegen de kachel schuin voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 12:20 pm

Jacob keek naar Bella. 'Eh.. wat deed je?' Vroeg Jake aan Bella en keek haar aan. Jake beet op z'n lip. Hij keek Bella aan en hielp haar overeind. 'Gaat ie?' Vroeg Jacob bezorgdt en keek Bella aan. 'Jij kon er niets aan doen, je bent die ste- ehh hém gewend.' Zei Jake en grijnsde eventjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Emptyza dec 12, 2009 12:28 pm

Bella liet zichzelf weer op de motorkap vallen en keek naar Jake die zijn laatste zin verbeterde. 'Ja .. eingelijk wel.' biechtte ze op. Ze beet op haar lip en keek peinzend naar Jacob. 'Ik kwets je weer hé?' vroeg ze zacht. Ze nam zijn grote handen in die van haar en liet ze langs haar wang gaan. 'Hoe kan ik je ooit niet kwetsen bij alles wat ik doe?!' vroeg ze liet zijn hand weer los en nam hem gretig in een omhelzing. 'En nu moet ik in mezelf blijven herhalen dat ik je niet moet zoenen om ideeën op te werken.' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Niks doen .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks doen ..   Niks doen .. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niks doen ..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even niks doen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Parkeerplaats-
Ga naar: