School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een wandeling

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyza dec 12, 2009 12:42 pm


Edward luisterde naar haar woorden,en ze drongen door tot het diepste van zijn hart. Toen ze hem besprong reageerde hij te traag en viel samen met haar op de grond. Hij lachte enkele momenten en keek haar dan ook met die grijns aan. "Vroeger kon ik het niet uiten vanwege je mens zijn,maar nu uit ik het bijna de gehele tijd"zei hij zachtjes en streek ver haar koele rug. Zijn kaken glinsterden helemaal omdat de zon juist daar viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 5:04 am

Bella glimlachte en liet haar hoofd op zijn onderbuik rusten. 'Ik ben blij dat ik je nu niet meer laat lijden, dat je niet telkens de drang voelt om mij te vermoorden.' zuchtte ze tevreden. Ze dacht aan haar mensen leven, ze had afscheid van iedereen moeten nemen ... maar ze had er wel iets voor gekregen wat haar onzettend veel dierbaar was, Edward. Ze begon te gniffelen en keek omhoog naar het bloedmooie gezicht van Edward, zijn kaak glinsterde verleidelijk. Ze hees zichzelf naast Edward in het licht en naam zijn vingers in haar handen waar ze mee begon te spelen. 'Wat zal Renesmee wel niet denken als ze ons zo ziet?! Jacob vond ons ookal te klef.' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 5:13 am

Edward keek rustig voor zich uit en glimlachte even. "Nou dan moeten we maar zien dat ze ons zo niet ziet"zei hij tegen haar en draaide zijn hoofd naar haar. Jacob,ooit zou hij zijn excuses wel is moeten gaan aanbieden,maar nu was zijn top prioriteit Bella. Wat bijna altijd al zo was. Maar hij moest zijn aandacht steeds meer gaan verdelen,aangezien Renesmee al aardig snel groeide,had ook zij wel aandacht nodig. "Jacob denk altijd dat wij te klef zijn"zei hij met een grijns tegen haar.


Laatst aangepast door Edward op zo dec 13, 2009 5:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 5:30 am

Bella maakte een knorrig geluid, 'Tsja, jij kan het weten, jij kan in zijn hoofd wroeten.' zei ze lachend. Ze ging rechtop zitten en klopte wat zand van haar broek af. 'Laat ze er maar aan wennen.' merkte ze droog op. Ze trok Edward' hoofd op haar schoot en aaide over zijn bronzen haren. 'Voel je je al wat beter? Hoe is het met je wonden?' vroeg ze bedachtzaam. Ze trok aan zijn shirt waardoor de hechtingen zichtbaar kwamen. Bella verstrakte onder Edward en volgde met vinger de hechtingen. 'Het spijt me ... ik had moeten ingrijpen.' zei ze met gebroken stem. Ze gaf hem een tedere kus op zijn voorhoofd en ging weer met haar vinger over de hechting, dit mocht nooit zijn gebeurd. De snee was veel dieper dan ze had gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 5:52 am

Edward keek haar aan en grijnsde even. Toen lag ze met zijn hoofd op haar schouders. En hij voelde haar vingers over de hechtingen gaan. "Met mijn wonden,de pijn is nog vers,maar die trekt al langzaam weg"zei hij tegen haar en even sloot hij zijn ogen. "Nee Bella,jij moest niet ingrijpen,dan was dit met jou gebeurd. De wonden helen na een tijd wel,maar nooit zou ik het over mij hart krijgen,als jou of Renesmee wat gebeurt. Dus daarom grijp nooit in bij een gevecht tussen mij en Jacob,of eender wie"zei hij zachtjes tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 6:49 am

Bella voelde de tranen prikken, 'Dit had jou nooit mogen overkomen.' zuchtte ze. Ze trok zijn shirt wat hoger en ontdekte verder geen wonden. 'Ze zijn diep.' merkte ze zacht op. Ze werd half verblind door zijn glinsterende borst toen de zon erop scheen. Snel trok ze zijn shirt naar beneden en nestelde zich tegen hem aan. 'Heb ik je net pijn gedaan? Toen ik zo wild was? Sorry ... ik wist niet dat het handeltje gehecht was.' zei ze mompelend. Ze slikte een brok in haar keel weg en sloot haar ogen terwijl ze zon hun gezicht verwarmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 6:56 am

Edward keek naar Bella en streek zachtjes over haar armen. Hij zuchte even. "Bella jij kan me maar op een manier pijn doen,en die ken je"zei hij zachtjes tegen haar. Hij sloeg zijn armen m haar heen en sloot zijn ogen. "Ookal doe je me pijn,ik leef met de pijn in mijn hart als ik jou triest zie"zei hij. Hij rukte haar een kus op haar wang en keek dan even naar de grond. Toen probeerde hij in haar ogen te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een wandeling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een wandeling   Een wandeling - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een wandeling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Bossen-
Ga naar: