School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Klifduiken..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:10 pm

Jacob was weg gegaan bij de trouwerij, zijn dure drie-delige pak lag in stukken achter hem, hij was weer een mens, in z'n ontblote bovenlijf en een korte broek. Jacob grijnsde. Hij rekte zich evenuit. Hij wachtte eigenlijk nergens op.. De wind sneed in zijn huid, maar het was alles behalve koud. Jake ging zitten, het klifduiken kon nog eventjes wachtten.. Hij keek naar de afhelling.. eigenlijk best steil. Toch bleef Jake zitten alsof iemand eraan kwam voor hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:14 pm

En opeens was Bella daar, zittend op een steen veels te dicht bij de rand van de klif. Haar mascara was uitgelopen en haar jurk was gescheurd, misschien zag het eruit alsof ze iets heel heftigs had gedaan maar eigenlijk was ze alleen maar door het bos geploeterd na de trouwerij en was ze overal aan blijven haken en was het gaan regenen. Ze had pas een keer naar Jacob gekeken en bleef in het diepe zwarte water staren, haar keel was droog en ze wist zelf ine wat ze moest zeggen. Ze zag er dof uit, haar blik was leeg, het was neit hetzelfde geweest zonder Jacob, ze vond eht al rot dat Reneé en Charlie er niet bij konden zijn, zelfs BIlly niet, Jacob was het allerbelangrijkste, het voelde vertrouwd nu was het over. Finito, klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:17 pm

Jacob rook Bella's aanwezigheid niet, ze zat uit de wind voor hem. Jacob veerde lenig overeind. Hij keek naar de rand van de afgrond, het eeuwig diepe water wat er onder tegen aan klotste. Jake grijnsde. Dit moest het worden, hij stapte wat naar achteren, nam een aanloopje. 'Whoooohoeee!' Klonk Jacob de adrenaline die nu door zijn lijf gierde was onmenselijk, hij sprong in het water en een plons was te horen. Zijn lichaams tepratuur veranderde niet door het water en even makkelijk zwom naar de kant toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:21 pm

Bella hoorde plots een kreet en keek verschrikt over de rand, iets verder bij haar vandaan sprong Jacob over de rand, ze had al genoeg meegemaakt om te weten dat hij nu helemaal niets mankeerde. Ze keek naar de zilveren ring om haar vinger en draaide eraan. Ze ging over de rand hangen en keek naar beneden waar ze een half naakte Jake zag zwemmen. 'Mooie sprong.' riep ze naar beneden. De wind woei hard door haar haren en ze verloor even haar evenwicht. Ze viel over de rand en sprong behendigd naar een uitstekend stuk steen waar ze elegant op landde. Ze bleef naar Jacob kijken ... -als blikken konde doden.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:26 pm

Jacob keek naar boven, Bella. Die moest nu toch wel uit z'n buurt blijven nu hij zo uit was geflipt op haar bruiloft. Dat mens zocht werkelijk haar dood. Jake hees zich op het strand en klopte zich af. Jacob rolde met z'n ogen toen Bella begon over zijn sprong. Hij keek naar het strand, veel schelpjes lagen hier.. Dit was ook de plek waar Jake voor het eerst vertelde over de verhalen, over dat hij en Billy van wolven afstamde.. toen kende Bella die Edward amper.. en nu ze getrouwd waren konden ze niet mee samen zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:31 pm

Bella keek naar Jacob die aan land kwam en begon aan het afzeilen van de steile klif. Ze sprnog op de puntige rotsen en kwam handig aan de kant, ze had de onderkant van haar jurk gescheurd zodat ze normaal kon lopen dus het was erg gemakkelijk. Nog steeds met haar -als blikken konden doden - blik keek ze naar Jacob. 'Leuk, dat klifduiken, ik ga het ook eens proberen, heerlijk die wind door je haren.' zei ze droogjes. Ze begon expres niet over de bruiloft. Ze schopte tegen een schelpje die meteen uit hte zicht vloog en bedacht zich dat dit de plek was waar ze Jacob ooit voor het laatst had gezien, daarna was hij een tijdje verdwenen uit haar leven, nu aws hij terug ...
'Je hebt je belofte gebrokekn.' zei ze langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:39 pm

Jake keek naar Bella. 'Ik had mijn belofte nog erger gebroken door bij je te blijven.' Zei hij tegen haar, de woorden klonken hard en koud. Jake was nooit zo, alleen tegen vreemde mensen, ook toen met Mike en Bella naar de bios.. toen de verandering was begonnen.. Jacob keek Bella aan. 'Het maakt niet uit, je ben van me af.. getrouwd, een kind en Edward,' Zei hij tegen haar. 'Who wants more?!' Zei hij toen sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyvr nov 27, 2009 12:43 pm

'Niet ... dat had je niet gedaan.' zei ze. Toen Jacob over Edward begon keek ze boos op, 'Hou je kop Jake! Wát wíl je dán?! Wil je mij soms even perongeluk zwanger maken?! Ga je gang maar!' zei ze boos. Ze spreidde haar armen en keek naar de grond. Ze kon nauwelijks zelf bevatten dat ze het had gezegd. Ze wou echt niet zonder Jacob ... ze zei er allemaal vreemde dingen van. Ze hield haar adem in en bleef nog steeds met gespreidde armen staan wachtend op een reactie van Jake. Ze huvierde toen de wind langs haar raasde en voelde het koude water tegen haar klotsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 3:27 am

'Dat has júist gedaan Bella! Snap het dan!' Jake's armen trilde opnieuw. 'Wij. Zijn. Grootste. Aardvijanden.' Zei hij duidelijk, woord voor woord. Jacob keek Bella aan. 'Je snapt het echt niet, elke keer, écht elke keer dat ik nu bij je ben, moet ik me inhouden, me verzetten, om je niet te vermoorden..' Zei hij tegen haar, dit deed pijn, zelfs voor Jake. Hij zuchtte. 'Bella, ik wíl geen kind van je, ik wil je geen pijn meer doen.. en dit is de oplossing ervoor!' Zei Jacob tegen haar. 'Bells, ik weet hoe je erover denkt, dat ik dit niet moet doen, maar áls ik het wél doe ga je er op een dag aan omdat ik me niet meer in bedwang kan houden, ík wil geen vrienden vermoorden.' Het laatste kwam er hees uit. 'Die avond, met Mike in de bios, ik werd toen kwaad, weetje nog! Dat was niet zomaar, dat was omdat ik veranderde, ik wer warmer en voelde me de eerste paar dagen ziek, je mocht van Billy toen niet bij me omdat ik meschien tegen je uitviel en je vermoordde.. ik wou dat niet..' Zei hij hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:18 am

Sam stond boven op de waterval/klif en keek naar Jacob en gromde krachtig naar hem. Hij sprong naar beneden en lande op de grond en keek Jacob aan. Gedurende hij neer kwam was hij veranderd in een wolf. Hij keek hem aan en ontbloote zijn tanden. "Je wilt toch niet dat ze jou zien als een overloper hé Black"zei hij tegen hem en gromde naar hem en Bella. Sam was kwader dan je zag aan zijn uiterlijk,in zijn hoofd ging vanalles door,jacob een verader onder de roedel,ingeprend met een bloedzuiger,vriendjes met de bloedzuigers alles. Als zijn blik kon doden dan was hij nu al morsdood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:22 am

Jacob keek naar Sam. 'Overloper, me kont Sam.' Gromde hij tegen hem. 'En ik kon niets doen aan dat inprenten, dat had jij ook wel moeten weten met Emily.' Zei hij kwaad. Emily was een gevoelig punt bij Sam, meschien had hij beter niets kunnen zeggen. 'Maarja.. je weet dat ik nóoit over zou lopen.' Zei hij kalmer tegen Sam. Hij keek even naar Bella. 'Bella, dit is Sam Uley, roedelleider.' Zei hij en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:28 am

Sam keek hem strak aan toen hij over Emily begon,het zwakste punt van Sam "zwijg over haar"zei hij tegen hem.. Hij keek hem kwaad aan en gromde kort. "Je bent al vriendjes met die Cullen,je bent een overloper Black"zei hij kwaad tegen hem. Hij neep zijn ogen even tot spleetjes en keek naar Bella. Toen keek hij weer naar Jacob en wachte af. "Geloof me,de rest is hier niet blij mee,en ik al zeker niet"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:34 am

'De rest kan mij niet schelen, Sam.' Zei hij tegen hem en grijnsde eventjes. 'Ik weet het, ik ben vriendjes met Bella, maar dat was ik al vóor ik een monster werd, jammergenoeg kon ik niet kiezen.. terwijl jullie het al wisten.' Zei hij tegen hem en keek hem strak aan. 'Het kan me geen réet schelen wat jij denkt over mijn relatie me de Cullens, ik en Bella zijn gewoon vrienden, Billy is vast heel blij dat je mij een over loper noemt,' Grijnsde Jake. Hij keek de zwarte wolf aan, Sam moest eens kalm aan doen. 'En daarbij, ik ben ook op Cullen gebied geweest als je dat nog leuker vind om te horen.' Zei Jake, hij was nu gewoon aan het uitdagen, iets wat niet verstandig was met Sam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:41 am

Sam keek hem aan en zijn ademhaling werd steeds onrustiger. "Ik heb hier al met Billy over gesproken,met iedereen al,niemand keurt dit goed,jij was een wolf die ik had opgenomen bij de groep,ik kan je zo verbannen Black"zei hij kwaad tegen hem en gromde. Uitdagen was zeker niet verstandig bij hem,nee,hij was meestal lichtgeraakt. "Die bloedzuiger daar boeit me geen reet,eveneens als haar dochter,je weet hoe ik over hun denk,het zijn gewoon stinkende moordende stenen"zei hij steeds kwader. Jacob moest nu ophouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:52 am

'Mhh.. raar dat Billy niets tegen mij zei.' Zei Jacob tegen Sam. Hij rekte zich uit. 'Nouja,' Zei hij tegen hem. 'je weet vast al dat Bella een bloedzuiger is, of niet Sam, en je weet zeker ook al wel dat Bella me heel dierbaar is. Dat ik haar nóoit achterlaat! Je moet je mond houden over Bella, ik kan ook op m'n eentje leven!' Zei hij tegen hem en keek hem aan, Jacob redde het makkelijk alleen, hoewel hij z'n tijfels had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyzo nov 29, 2009 6:56 am

"Leef dan aleen Black,de roedel heeft je niet nodig,niemand heeft een verader zoals jij nodig"zei hij tegen hem en gromde kwaad. "Ik weet alles al van die bloedzuigers. Maar dat jij er mee omgaat,had ik niet verwacht,jij een van de beste wolven in de roedel,maar geloof me jonge,je maakt een fout"zei hij tegen hem. Sam keek hem nu wat kalmer aan,maar toch was hij ng steeds kwaad op hem. "Zelfs Cullen heeft je al geaccepteerd. Je bent een overloper"zei hij tegen hem. "Als mens had ik haar nog graag,maar nu is ze een miselijk makende steen"vervolgde Sam tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 7:55 am

Sam's antwoorde maakte Jacob kwaad, hoewel hij woede normaal goed beheerste. 'Sam, je zegt foute dingen, er staat meer te gebeuren dan jij denkt, er komen vampiers uit Seattle,' Zei Jacob, met trillende armen. Jacob ademde onregelmatig en snel, té snel, alweer, net als de bruiloft .. Jake keek Sam aan. 'Cullen. Accepteerd. Niemand. En. Zeker. Mij. Niet.' Zei hij tegen hem, woord voor woord, allemaal duidelijk kwaad benadrukt. 'Goed,' Zei Jake en gooide zijn armen in de lucht. 'Zet me maar uit de roedel, maar bedenk wel, zonder onderbevelhebber ga je het zwaar hebben, en denk ook nog maar eens aan míjn status die ik zóu moeten hebben, weetje nog Sam? Ik zou alfa moeten zijn!' Zei Jacob iets kwader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 8:34 am

Sam luisterde naar hem en keek hem kwaad aan. "Denk je dat ik blind ben,ik zie wel wat die Cullen doet,als hij dicht bij La push is,geloof me,hij accepteerd je"zei hij tegen hem op een felle toon. "Ik weet wie je bent,en wat je moet zijn Black,maar je bent en blijft een verader,en daar loopt het levende voorbeeld,alhoewel laat het levend er maar vanaf"zei hij tegen hem. Hij wist heel goed wat hij zei,zelfs veel te goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 8:44 am

Jacob gromde richting Sam. Hij wendde zijn blik af. 'Vampieren uit Seattle.' Zei hij zachtjes .. hij keek naar de zee. Jacob keek toen weer naar Sam. 'Zet me maar uit, het kan me niets schelen! En de volgende keer spring wel goed van een klif, zodat ik wel stop met ademen!' Zei Jacob. Hij keek eventjes achterom naar Bella, hij was voor haar gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 8:47 am

"WEl misschien moet je dat wel doen,ben ik eindelijk van jou vanaf"zei hij bloedserieus. Hij had hem wel gehoord over de vampieren uit Seatle. "Wel dan moeten je dikke vriendjes die maar weg houden van Forks"zei hij tegen hem. Hij snoof kort en zette zich dan droog neer. "Je hebt veel te veel verloren met je keuze om bij hun te horen,de inprenting daar kan je niets aan doen,maar vrede sluiten met de vijand,komop Black,ik dacht dat je beter wist"zei hij tegen hem. De ademhaling van Sam was heel onregelmatig,zijn borst ging eerst snel en dan weer zo traag als wat op en neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 9:01 am

Dit was de druppel, dit kón niet. 'Ik doe het ook niet voor die blóedzuigers! Ik doe het voor Bella!' Riep hij kwaad tegen Sam, het voelde voor Jacob alsof zijn vorm élk moment kon veranderen, Jacob gromde naar Sam. 'Dat je tegen mij uitvalt, oké heb ik verdient, dat je Bella uitvalt, is een héel ander verhaal!' Schreeuwde Jacob. Hij gromde naar Sam, hij moest normaal doen tegen Bella anders was Jacob zo in zijn andere vorm en ging Sam eraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 9:04 am

Sam keek hem aan zonder enige angst in zijn ogen. "Ik val uit tegen wie ik wil jonkie,ze is een bloedzuiger in mijn ogen,ookal is ze je vriendin"zei hij tegen hem. Hij keek naar Jacob en zijn blik was hard en koud. "Je moet is letten op je reactie bij haar,of bij haar dochter,zelf bij Cullen,je trekt veel te veel met ze op"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 10:10 am

Jacob snoof, Sam begon hem zijn neus uit te komen, maar toch, een alfa-bevel volgde Jacob op de een of andere manier op, het was een wolvending. Jacob zuchtte. 'Ik probeer het ..' Zei hij toen tegen hem. Hij wendde zijn blik af. Hij liep langs de grote zwarte wolf heen en sprong op een steen. Jacob zetten zijn handen onder zijn hoofd en staarde naar de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 29-11-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 22
Partner: Emily

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 10:14 am

Sam keek naar Jacob en snoof kort. Toen kee hij wat afstandelijk naar Bella en veranderde weer in die grote gespierde gast met zwart haar. "Ik hou je nog wel even in de gaten,aleen omdat je vader een vriend is en omdat jij normaal alfa hoord te zijn"zei hij tegen hem. Hij grijnsde even naar hem en schudde zich even uit. Jacob maakte foute keuze's,maar wist zich toch altijd wel te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Emptyma nov 30, 2009 10:17 am

'Je doet maar Sam..' Mijmerde Jake naar hem en zuchtte. Hij dacht na, wat moest Jake doen, met vampiers omgaan was slecht. Maar zonder Bella.. hij zou wéer een belofte breken, alwéer. Jacob had Bella al pijn gedaan. Jacob moest nog iets vragen aan Sam. 'Sam! Wacht!' Zei Jacob en liep op hem af, hij ademde zwaar. 'Wist jij, dat ik ging veranderen?' Vroeg hij toen aan hem en keek hem aan, dit móest Jake weten. 'Het komt door mijn bloedlijn hé? Ik heb er vaak overna gedacht.' Zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klifduiken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klifduiken..   Klifduiken.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klifduiken..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Watervallen-
Ga naar: