School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Woede beheersen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 8:54 am

'Ik begrijp het Edward.' zei ze terug in gedachte naar Edward. Ze zuchtte en kwam los van Jacob. Ze ging op de rand van de grote steen zitten en staarde naar het water, het trok haar mee in een trance. Ze bleef maar staren en murmelde wat onzin, ze voor zich hoe Renesmee met Jacob liep toen ze groter was. Ze had vroeger ook met Jacob gelopen, als vrienden. Het was een ... pijnlijk gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 8:58 am

Jake keek naar Bella. Hij zuchtte. Hij kon zich nu niet voorstellen hoe het moest zijn om met Renesmee te lopen. Jacob zuchtte. 'Heb jij meschien Sam, of Quil nog gezien ergens.' Zei hij zachtjes. Hij keek naar Bella en grijnsde. Sam was de roedelleider, en Quil was altijd al een goede vriend geweest voor Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:07 am

Bella keek weer op naar Jacob en dacht aan Quil en Sam. 'Quil heb ik nog gezien ja, ik had hem bijna aangereden met m'n pick up .. volgens mij was hij daar niet zo blij mee.' zei ze half lachend. Ze veerde een beetje omhoog en dacht weer aan het verschrikte gezicht van Quil. 'Sam heb ik niet meer geizen.' zei ze toen nog steeds nadenkend met haar ilppen getuit. Ze bedacht zich dat de houding van haar kin erg koppig was en ze probeerde wat onschuldiger te zitten. Ze grijnsde en keek recht naar Jacob. 'Hoezo?' vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:10 am

Jacob grijnsde. 'Dat is ook echt iets voor hem, hij kijkt nooit uit bij oversteken!' Zei hij met een grijns en keek Bella aan. 'Uhmm, gewoon ik vroeg het me af.' Zei hij tegen haar en keek naar de grond. 'Ik weet niet waar de rest is, Leah, Seth, ze zijn bijna allemaal weg, zells Paul, en zijn zelfbeheersing is écht slecht.' Zei Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:32 am

Bella grijnsde. 'Van mij moet hij het maar hebben hoor, ik kon nog net stoppen.' begon ze lachend te vertellen. Ze glimlachte mild en staarde weer naar het water, 'wat zitten we hier dood te wezen?' vroeg ze droogjes. Ze stond op en klopte haar broek af, 'Naja.. ik ben dus al dood ... maar levenloos ben ik zeker niet.' zei ze nadenkend. Ze liep op Jacob af en keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:37 am

'Nou, dat blijkt maar weer,' Zei Jake en keek naar Bella. Toen Jake het huis uit was gerendt had Billy nog wat geroepen naar hem .. Niet te .. waat? Laat! Niet te laat! Hij mocht niet te laat thuis komen, Jake keek naar Bella. 'Hoe laat is het?' Vroeg hij aan haar en stond ook op. Jake schudde zich uit en stukjes vacht vlogen rond. Hij keek ernaar. 'OMG! IK WORDT KAAL!' Gilde Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:46 am

Bella keek naar de stukken vacht die rondvlogen en begonze als een debiel te vangen. Ze hield de plukjes in haar hand terwijl ze naar Jacob liep. 'Zal ik ze even op je lijmen?' vroeg ze droog. Ze glimlachte en draaide haar arm een kwartslag om de tijd te zien. 'Rond 17.00 uur hoezo?' vroeg ze droog. Ze keek naar de pukjes in haar handen en grijnsde, ze liet ze boven op Jacob's hoofd vallen en staarde naar het hoopje. 'Beeldig.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:49 am

'OMG! Dan moet ik zo naar huis.. Billy gaat weer flippen!' Zei hij tegen haar en grijnsde. 'Ik ben ook beeldig!' Zei hij tegen haar. Hij keek even omhoog. 'Aha, die plukken staan me bleedschoon!' Zei Jake met een grijns. Hij keek naar Bella. 'Ik heb al een keer dtraf gehad van Billy, ik mocht niet meer naar buiten voor een week!' Gilde Jake nep-hysterisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 9:55 am

Bella grijnsde. 'Jake, gay, oh nee, Billy gaat je straf geven en dan kun je ook echt niet uit het raam naar buiten sneaken waar ik klaar sta om je op te vangen?!' zei ze ook nep hysterisch. Ze schudde haar hoofd en bekeek de wolf, 'Hij zal wel flippen omdat je naar mij ruikt.' murmelde ze. Ze wendde haar hoofd af en gaf Jacob een duw tegen z'n kont, 'Nou hup, naar je pappie.' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydi nov 17, 2009 11:56 am

'Jah daag!' Zei Jake die terug veranderde, nu lagen er twee zwarte plukken haar op zijn hoofd. Hij tilde ze ervan af en liet ze vallen. Toen keek hij naar Bella. 'Nou zeg .. me pa ruikt dat niet .. hij is toch geen wolf?' vroeg hij dom aan Bella met sarcastich opgeven wenkbrauwen. 'Enne, ik denk dat Renesmee het leuk vindt om weer een keek bij Jake te komen.' Zei hij met een valse grijns. Hij keek naar Bella en knuffelde haar snel. 'Ik ga gauw naar Pappie toe dan maar.' Zei hij en rolde met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2009 9:00 am

Bella stak haar tong naar Jacob uit en keek naar de stukken vacht die op zijn hoofd lagen, ze grijnsde toen hij het eraf gooide. Toen hij over Renesmee begon verkrampte ze, 'Dat had je niet moeten zeggen...' zei ze krampachtig. Ze deed een paar stappen achteruit en knalde tegen de boom achter zich aan. Ze bleef opeens heel zwaar ademen en grommen, 'Heb het er niet meer over please.' zei ze half smekend. Ze liet zich tegen de boom zakken en sloeg haar armen om haar romp heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2009 9:04 am

Jake keek verschrikt naar Bella. 'Wattes? Ik hou me mond al.' Zei hij met een grijs en zat zijn hand uit. 'Kom op, ik bijt niet.' Zei hij tegen haar en grijnsde. Hij rekte zich even uit en stak toen opnieuw zijn hand uit. Toen trok Jacob zijn hand terug. 'Oké.. ikke, ik moet gaan.' Zuchtte hij. Hij had nooit over Renesmee moet beginnen, stom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2009 9:11 am

Bella keek naar de hand van Jacob en luisterde half naar hem, ze zag hem grijnzen en weglopen. Ze vloog overeind en drukte Jacob tegen de grond terwijl ze haar scherpe hoektanden liet zien. 'Maar ík bijt wél.' zei ze droogjes. Ze bleef boven op Jacob's borst zitten en keek hem uitdagend aan. 'Probeer maar wegtekomen!' zei ze lachend. Ze probeerde Renesmee even te vergeten en stortte zich op Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2009 9:19 am

Jacob rolde met zijn ogen. Met alle gemak van de wereld duwde hij Bella om en veranderde, een enorme bruine wolf stond op Bella's armen. 'En ik bijt ook!' Zei hij tegen haar en liet zijn tanden zien. 'Enne, ik ben nét weggekomen!' Zei hij tegen haar en grijnsde dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2009 9:48 am

Bella werd op de grond gegooit en voelde het gewicht van de poten op haar armen. 'Je doet me niets!' zei ze speels. Ze drukte haar hoofd in de aarde en probeerde onder Jacob uit te komen. 'Juist .. dat was dusniet zo moeilijk.'mompelde ze. Ze gniffelde even terwijl ze een plan bedacht en keek naar de wolf boven zich, eerst zou hij even mens moeten worden. Ze grijnsde nog breder en keek hem met schattige oogjes aan. 'Jakie.. je doet me pijn, ga eens mens worden, je moet toch naar huisje?' zei ze droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptywo nov 18, 2009 12:17 pm

Jake rolde met zijn ogen. 'Okéw dan.' Zuchtte hij naar haar en klom van haar af. Hij wist bijná zeker dat dit een list was dus bleef hij nog eventjes een wolf. Hij keek naar Bella die nog op de grond lag. Jake hield haar in de gaten, wat zou ze doen? Zou ze boven op hem springen en hem bevelen haar te tillen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptydo nov 19, 2009 9:03 am

Bella grijnsde dom toen Jacob van haar afging en krabbelde overeind, ze keek afwachtend naar hem en zuchtte toen hij wolf bleef. 'Jake? Word eens ff mens, of moet ik je aan je staart naar huis slepen?' vroeg ze met grote ogen. Ze tuitte haar lippen bedachtzaam en liep op de jacob-wolf af terwijl ze aan zijn staart wriemelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptyza nov 21, 2009 8:01 am

'Try it..' Siste hij uitdagend toen Bella over zijn staart begon. Een uitdagende glimlach vulde zijn hele gezicht en Jake keek naar Bella. Ze zou niet aan zijn staart trekken, dat durfde ze niet .. of wel soms? Meschien zou ze het proberen omdat Jake niet luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Emptyzo nov 22, 2009 9:08 am

Bella keek lang naar Jacob met een suffe blik in haar ogen. Ze bleef naar de bruine wolf staren en wist dat ze hem niet kwaat hoorde te maken. Ze was nu onstervelijk, ze kon het erop wagen, alhoewel, weerwolven konden haar wel doden. Ze rolde met haar ogen en stapte dreigend op Jacob af. 'Billy zal me dankbaar zijn.' zei ze sceptisch. Ze greep Jacob's staart stevig vast en begon aan de grote wolf te sjorren, ze kreeg hem misschien maar een paar centimeter vooruit maar het gaf haar hoop, ze bleef trekken en begon uit eindelijk te gillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Woede beheersen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woede beheersen   Woede beheersen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Woede beheersen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Rivier-
Ga naar: