School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jagen.....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 8:24 am

Kiki was kwaad weggestormd uit de school. Die Bella ook, die had aardig met haar zelfbeheersing gespeeld. Ze zuchtte en plofte neer in de weilanden. Ze keek eventjes rond wanaar haar maag knorde. Ze zuchtte en keek naar de koeien die verder op stonden. Zou de boer het merken als er 1 weg was? dacht ze. Ze bleef maar gewoon zitten staren, langzaam draaide ze haar hoofd om, wat was dat in de struiken? Een laag gegrom klonk vanuit haar keel. 'Wie is daar.' Zei ze kil. Ze keek richting ze struiken, ze verwachtte die eigenwijze Bella weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 8:37 am

Maar nu was het Edward die kwam. Hij keek haar kalm aan en wachte af. Hij grijnsde even kort en zijn ogen glansde daardoor. "Wel, Kiki,hoe verloopt school bij jou"vroeg hij zo droog en wachte af wat ze zou gaan zeggen. Hij keek even verderop naar de koeien. Bah,hert was lekkerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 8:40 am

'Klote,' Zei ze stilletjes. Ze keek niet op of om. Ze wíst dat het Edward was, dat had ze al geroken. 'Iedereen haat me..' Zei ze toen stil. Ze zou nu even niets meer zeggen. Ze keek naar de koeien. 'Hert is beter dan koeien hé?' Zei ze dom. Ze keek naar Edward en draaide om. 'Zelfs Bella haat me.' Zei ze toen tegen Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 8:43 am

"Hert is inderdaad beter dan koeien"zei hij met zijn zuivere stem. "Dan zul je het met Bella moeten goed maken en me niet meer haten"zei hij met een grijns van hier tot ginder. Zijn tanden blonken even in het licht van de zon die aan het neerzakken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 8:49 am

Kiki stond een eindje van Edward af. 'En jij denkt dat ik de grootste vijand die ik heb níet ga haten? Je bent geschift Edward.' Zei ze tegen hem. Ze keek naar de grond. Het afstandje tussen de twee werd steeds minder, Kiki zette wat stapjes naar voren. 'Ik.. ga.. nog.. liever.. dood.' Zei ze met moeite. Haar zelfbeheersing werd moeilijker te beheersen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 8:53 am

"Ga dan lekker dood of word gehaat je hele zielige leventje lang"zei hij en keek haar kwaad aan. Hij gromde naar haar en zette zichzelf in een vechthouding. "Denk je dat je kan winnen,ik kan mezelf al veel langer onder controle houden dan jij,en geloof me je bent niet de eerste weerwolf die ik dood"zei hij en keek haar moordend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 9:00 am

'Kan me niks schelen!' Gromde ze kwaad tegen Edward. 'Ik hou mezelf al veel té lang onder controle,' Zei ze kwaad tegen hem. 'Het is moeilijker voor mij dan jou, ik héb mijn hele familie uitgemoord! Jij niet!' Gilde ze kwaad naar hem. Ze ging ook in een vechthouding staan. 'Jullie zijn allemaal het zelfde,' Zuchtte ze. Ze gromde nog naar Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 9:02 am

"Mijn familie is dood,ik leef dankzij Carlisle"zei hij en keek haar nu woedend aan. Hij sprong op haar af en gaf haar een harde klap in haar gezicht. Toen sprong hij in een hoge boom en keek haar aan. "Ik heb een tweede familie die me niet haten,ik heb iemand waar ik mijn leven mee deel,en jij wat heb jij niets nul komma nul"zei hij tegen haar en gromde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 9:03 am

Alice schoot langs de bomen en volgde de geur van haar broer. Ze had hem lang niet gezien en ze had duizenden vragen, wat zocht hij bij Bella? Dat mensenmeisje? Ze sprong vna boom naar boom en kwam uiteindeijk naast Edward neer. Haar ogen waren diep zwart en ze liep een rondje om Kiki heen. 'Ik dacht ik kom gezellig mee vechten.' siste ze. Ze keek Edward even vragend aan en richtte zich toen op Kiki. Ze zag Edward slaan en grijnsde. Een lage grom kwam uit haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 9:12 am

'Dat is het hem juist! ik heb niks om voor te leven!' Zei ze tegen Edward. Toen kwam Alice. 'Werkelijk,' Zuchtte ze. Toen kwam er een klap. 'Godver, klote vleermuis.' Schold ze. Ze keek kwaad naar Edward. Maar dat was afleiding. Ze nam een aanloop, veranderde, en sprong toen op Alice af. Een grommend geluid kwam uit haar bek. Ze krulde haar lip o pen haar grote zware poten drukte op Alice haar schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 9:15 am

Edward keek haar nu kwaad aan en sprong op haar af. Hij klampte zijn armen om haar nek heen en gromde luid. Toen smeet hij haar met al zijn kracht van haar af. "Nog zo'n stunt en je kunt naar waar je moet zijn naar je ouders"zei hij kwaad en gromde luider dan ooit naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptydi sep 29, 2009 9:27 am

Alice was geschrokken door de aanval van Kiki maar het maakte har niet koud. Ze duwde de 'teef' hard van zich af en Edward hielp daarbij. Haar gezicht was nog bleker en haar ogen nog dieper zwart. 'Pas op teef, ik heb dorst nu en ...' ze stopte. Ze duwde Kiki hard tegen een boom aan en veerde overeind. Ze had nergens pijn alleen vele schrammen op haar hand. Ze gromde gevaarlijk en keek naar Edward. ZIjn zin klopte helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 8:48 am

Woest spartelde Kiki toen Alice haar tegen de boom drukte. Ze gromde hard maar kon nu verder niets beginnen. Ze probeerde Alice nog te trappen maar dat was een hopeloze poging. Ze liet het zitten.. het was toch al gebeurt.. Ze zou sterven, bij haar familie zijn. Kiki verdronk in de diep zwarte ogen van Alice.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 8:55 am

Bella was door de weilanden opzoek gegaan naar Kiki, ze wou haar excuses maken omdat ze zo bot had gedaan in het trappen huis. Ze hoorde allemaal lawaai en struikelde of course over allerlei stenen hier in het weiland. Tot haar verbazing zag ze Edward en Alice. Alice drukte Kiki tegen een boom aan en Edward was buiten adem. 'E edward?' riep ze angstig. Ze begon half struikelend naar hem toe te rennen, wat deden ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:01 am

Alice rook een geur .. de geur van Bella kwam dichterbij. Ze slikte en liet Kiki verschrikt los omdat ze een visioen kreeg. Ze deinsde achteruit en zag Kiki Bella bijten. Ze gromde hard en sprintte naar Edward om vervolgens voor Bella te gaan staan. 'Ze gaat bijten.' siste ze. Ze wankelde wat en probeerde niet aan Bella's geur te denken, anders werd ze gek. Ze gromde nog harder, 'Waag het niet ..' bitste ze hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:04 am

Kiki viel met een klap op de grond en keek naar Bella, de drang om te bijten werd zó groot, voor haar ontembaar. Toen werd het zwart voor haar ogen, ze rende op Alice af, onder haar benen door en beet in Bella's been, wat ze ook een stukje meesleurde, bloed kwam vrij en liep haar bek in, ze gromde. Toen kwam ze weer bij zinnen, ze keek onschuldig naar Alice en Edward, nu pas beseffend wat ze had gedaan, ze keek naar Bella, has zij haar teveel gebeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:14 am

Bella schrok van Alice, ze zag eruit als een gevaarlijk dier. Ze kroop bang weg achter Edward en toen gebeurde van alles tegelijk. Ze zag Kiki onder Alice door gaan, op haar af en ze voelde iets in haar been. Ze wist eerst neit wat het was maar toen voelde ze de pijn en smakte hard op de grond. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH' schreeuwde ze zo hard ze kon. Ze kromp ineen en greep naar haar been. 'De pijn! Verschrikkelijk!' schreeuwde ze zo hard dat vogels opstoven. Ze rolde op haar ene zij naar haar andere. 'Stop de pijn! ONdragelijk!' schreeuwde ze nog harder. Ze voelde haar hoofd leeg worden en zag Edward, Alice en Kiki toekijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:19 am

Alles gebeurde veel te snel en toch wist Alice wat er was gebeurd. xD
Ze zag Kiki onder haar door gaan en verloor haar zelfbeheersing. Ze zag hoe ze Bella beet en hen nu onschuldig aankeek. 'Wicht!' brulde Alice zo hard. Ze hoorde Bella schreeuwen en keek Edward aan met woede. 'Haal het gif weg, zorg dat ze niet veranderd!' zei ze boos. Ze zag het bloed op de grond vloeien en ademde diep in. Ze zag toen Kiki onschuldig kijken en gromde boos. Ze verloor dit keer zelf haar zelfbeheersing en sprong op Kiki af. Ze beet in haar poot en duwde hard hard tegen een grote kei. 'Ik had je gewaarschuwd!' snauwde ze terwijl ze achteruit deinsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:26 am

Kiki schoof met een grote vaart weg van Alice, Edward en Bella. Ze knalde met haar kop tegen een steen en gromde nog even, toen begon haar lijf te schudden. Een beet van een vampier kón haar niet veranderen maar deed wel ondraagelijk veel pijn. Haar hele lijf trilde en schudde wild..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:43 am

Bella crëpeerde van de pijn. Ze maakte nog steeds allerlei bewegingen met haar lichaam terwijl ze meer bloed verloor. 'ALICE EDWARD!' kreunde ze. Ze maakte zich klein en piepte zacht, ze hoorde Alice weer grommen en Kiki ook. 'Help.' piepte ze. Haar stem werd doffer en toen was alles zwart voor ahar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 forever..
Partner: Jasper '33

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:50 am

Alice gromde luid toen ze Bella weer hoorde en snoof. Ze keek Kiki vuil aan. Ze zag haar schudde en gromde smakelijk. Haar huid was nog bleker dan anders en haar ogen diep zwart. Ze ademde diep in en draaide zich om naar Bella. Ze zag Edward bij haar zitten en ze liep er snel ook naartoe. Ze knielde bij haar neer en bekeek de wond. Er zaten nu allemaal takjes in en ze trok een pijnlijk gezicht terwijl ze langzaam rustig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 9:54 am

Kiki schudde nog wat na, Ze kwam weer bij zinnen. Toen stond ze wat wankelend op, ze deed het zo dat die bloedzuigers niks hoorde. Ze rekte zich uit en keek naar Alice, zijn wás de volgende! Ze nam een sprintje en stortte zich op Alice, ze drukte haar plat tegen de grond en beet in haar hand en arm. Grommend viel er bloed op Alice' borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 10:59 am

Edward gromde luid toen Kiki dat deed. Hij knielde bij Bella neer en keek naar de wond. "Beheers jezelf"mompelde hij zachtjes. Hij keek haar aan en beet in haar beet en zoog het gif eruit. "Bella,ga naar ergens anders,blijf niet het is te gevaarlijk"zei hij na dat het gif eruit was. Edward gromde luid naar Kiki en beukte haar van Alice af. Hij beet hard in Kiki's poot en gromde luid. "Alice,brenge Bella weg,of andersom dit is iets tussen mij en die hond"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 11:05 am

En toen .. was de pijn weg. Eerst kwm er een neiuwe pijn maar al snel was dat ook ewer verdwenen. Ze probeerde rechtop te zitten maar zakte weer inelkaar. 'Edward .. auw.' kreunde ze. Ze kon zich niet meer goed houden en zocht haar geliefde. Ze kromp inelkaar toen ze Alice en Kiki hoorde en kreunde nog harder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Emptywo sep 30, 2009 11:11 am

Edward keek Bella aan en keek dan Kiki aan. Hij liep naar Alice en tilde haar op en zete haar bij Bella neer. Toen keek hij verdwaasd naar Kiki en gromde. Hij sprong een tweede maal op haar af en beet in haar achter poot. "Je krijgt de hele familie nog op je dak waardeloze hond"snauwde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jagen..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen.....   Jagen..... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Weilanden-
Ga naar: