School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Renesmee?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Renesmee?   Renesmee? Emptyza dec 05, 2009 9:02 am

Jacob keek rond, Renesmee, die had hij lang niet meer gezien. Jacob keek naar het meer, in de weerspiegeling, zijn wolvengedaante. Omdat hij die had aangenomen. Renesmee kende zijn huil nu al een beetje, hoopte Jake teminste. Hij liet een lange huil horen die Renesmee hopelijk wel herkende. Jacob grijnsde. Hij keek vrolijk naar voren, zijn oren stonden naar voren wachtend op Renesmee. Hij krabde zich verveelt aan zijn oren. Het mocht eventjes duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 05-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Stukje over jezelf.
Soort:
Leeftijd: 17 forever...
Partner: Mom..dad I'm sorry but I can't controle this... Jacob

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyza dec 05, 2009 9:06 am

Ze zat thuis toen ze een huil hoorde. Ze wist dat de enige wolf die naar haar huilde Jake was en de huil klonk bekend. Ze stond in een snelle, soepele beweging op en rende het huis uit voor haar ouders haar konden stoppen. Ze glimlachte bij het idee Jake weer een keer te zien. Zo snel als een echte vampier schoot ze door het bos. Bij het meertje waar een grote, roestkleurige wolf aan de oever stond hield ze stil. Ze liep rustig naar hem toe en glimlachte. 'Hey Jake' zei ze vrolijk tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyzo dec 06, 2009 4:04 am

Jacob keek verbaasd naar Renesmee, was dit het kleine meisje wat hij voor het laatst had gezien? 'Jezus, Renesmee, stop jij nooit meer met groeien ofzo?' Zei Jacob droog en keek haar met een schuin hoofd aan. Hij liep langzaam op het meisje af, al kwispelend. Hij grijnsde dom. 'Wist je trouwens al dat je moeder gek is? Ze heeft me naar een dierenarts gebracht.' Zei Jake met een grijnsje. 'Jared kon er erg om lachen ..' Gromde hij erachteraan. Hij keek naar Renesmee. 'En, je gaat toch ook al naar school? Hoe gaat dat?' Vroeg Jake dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 05-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Stukje over jezelf.
Soort:
Leeftijd: 17 forever...
Partner: Mom..dad I'm sorry but I can't controle this... Jacob

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyzo dec 06, 2009 9:49 am

Ze zag zijn blik en glimlachte even. 'Euhm ik hoop het wel. Het lijkt me niet prettig te snel oud te worden. Zeker als je ouders voor altijd jong blijven' zei ze tegen hem. Eigenlijk was ze best bang dat ze over de leeftijd van Edward en Bella zou gaan. Het was nou niet echt iets waar ze op zat te wachten, maar de kans bestond, al groeide ze nu minder snel dan toen ze wat kleiner was. Ze keek naar de wolf en luisterde naar zijn verhaal. Toen hij over de dierenarts vertelde kon ze haar lachen niet inhouden. 'Jij? bij de dierenarts?! Ik zie het al voor me' zei ze grijnsend. Toen begon hij over school. 'Ach dat gaat wel. Ik krijg wel speciale school, want ik kan natuurlijk niet over een week terug komen en dan een half jaar ouder lijken. Daarbij leer ik mezelf. Ik kan al een hele boel' zei ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyzo dec 06, 2009 11:46 pm

Jacob rolde met z'n ogen. Hij keek Renesmee weer aan. 'Het was niet leuk. Bella is gewoon weg compleet gestoord, die moet écht in een theater gaan werken!' GLimlachte Jake. Hij luisterde naar haar andere verhaal. 'Speciale school? Mhh .. ik zát ook op een speciale school, in het reservaat.' Gromde hij, hij had z'n diploma nog niet .. maar die kreeg hij wel ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 05-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Stukje over jezelf.
Soort:
Leeftijd: 17 forever...
Partner: Mom..dad I'm sorry but I can't controle this... Jacob

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyma dec 07, 2009 12:28 am

Ze knikte, daar had ze al eens wat over gehoord. Ze legde haar hand in zijn vacht en aaide de grote wolf even. Het was leuk even buiten te zijn met Jake. Met hem had ze altijd plezier. Plots schoot haar wat te binnen en ze keek hem serieus aan. 'Jake heb je met mijn vader gevochten?' zei ze. Het was niet echt een vraag, want ze wist het antwoord al, maar ze wilde wel weten waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyma dec 07, 2009 7:10 am

'Ja ..' Bekende Jacob en keek naar de grond. Hij had inderdaad met haar vader, Edward, gevochten. Jacob veranderde, dit kon hij beter zo uitleggen. 'Kijk,' Zei hij en trok zijn korte broek nog een stukje op, een vampierbeet werd zichbaar. Toen liet hij de andere beet in zijn nek zien. 'Mij wond ging open en bloedde, Edward ging door het dolle heen en hij viel me aan, ik weigerde weg te gaan omdat ik het niet kon .. ik weet niet waarom.' Gromde Jacob en keek Renesmee weer aan. 'Als je me niet meer wilt zien snap ik dat .. ik verplicht je tot niets ..' Zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee

Renesmee


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 05-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Stukje over jezelf.
Soort:
Leeftijd: 17 forever...
Partner: Mom..dad I'm sorry but I can't controle this... Jacob

Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Emptyma dec 07, 2009 7:38 am

Ze keek hem aan en toen hij ja zei wachtte ze op enige uitleg van hem. Ze wilde niet dat de twee waarvan ze hield met elkaar vochten. Ze keek toe hoe de wolf in een mens veranderde. Ze luisterde naar zijn verhaal en bij zijn laatste woorden stopte ze even met ademen. Al snel herstelde ze zichzelf en keek hem aan. 'Doe niet zo raar. Je weet toch best dat ik niet kan kiezen, evenals jij. En als ik dat kon dan liep ik niet weg' zei ze tegen hem met een glimlach. Hij moest niet steeds denken dat hij niet goed was voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Renesmee? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Renesmee?   Renesmee? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Renesmee?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Meertje en moeras-
Ga naar: