School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een vraag

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 9:47 am


Edward kwam bij het moeras aan en keek naar de plek waar hij Bella voor het eerst had gezien. Hij had een klein doosje in zijn zak zitten,en dat was iets wat hem nu eigenlijk wel nerveud maakte. Hij had Bella gezegd dat ze hierheen moest komen en hij zette zichzelf dan op een steen en keek afwachtend voor zich uit. Dit zou eigenlijk de gelukkigste dag van hun leven worden,op de geboorte van Renesmee na dan.

(Aleen Bella en Edward)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 9:55 am

Bella liep langzaam naar de plek waar ze van Edward had moeten komen. Ze had een idee wat ze hier zou moeten doen en het maakte haar nerveus, ze sprong een boom in en bleef door klimmen toen ze eindelijk iets zag glimmen op een steen. Ze grijnsde en sprong uit de grote boom, ze liep met elegante passen op Edward af en bleef achter hem staan, hij zat afwachtend voor zich uit te staren en ze werd nog nerveuzer dan ze was, dreigde er weer gevaar? Ze bleef rustig staan want Edward had haar natuurlijk al gehoord. Haar huid glom ook in eht licht en ze dacht aan de eerste keer toen ze wist wat Edward was, ze wou meteen een vampier zijn .. en het is uiteindelijk toch uitgekomen... 'Edward?' vroeg ze aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 10:03 am


Edward stond op toen hij haar stem hoorde en draaide zich naar haar en grijnsde even. "Bella"zei hij tegen haar en gaf haar een kus op haar lippen. Toen hij haar weer aankijk merkte hij dat ze nerveus was. "Waarom zo nerveus"zei hij met een speelse glimlach op zijn gezicht. Hij nam haar handen vast en keek haar wat bezorgd aan. "Jacob heeft toch niets gedaan he"vroeg hij meteen. Aangezien je dat kon verwachten als de beste vriend van een vampier een weerwolf was,en die dan nog is was ingeprend met hun dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 10:07 am

Bella ontspande een beetje toen Edward haar speels toelachte. Toen hij over Jacob begon zuchtte ze. 'Nee, hij heeft helemaal niets gedaan.' zei ze. Ze voelde zich eindelijk een beetje ontspannen nu en keek Edward met een achterdochtige blik aan. 'Maar ... waarom moest ik hier komen? Is er wat ergs gebeurd?' vroeg ze terwijl ze door bleef ratelen over onnozele dingen. Ze stopte uit eindelijk en boog voorover om Edward nogmaals te kussen, telkens, bij iedere aanraking ging er iets door haar heen, iets bijzonders. Ze voelde dat dit nog bijzonderder was dan anders. Ze schoof weer naar achter en keek hem met een grote glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 10:38 am

"Er is niets gebeurd hoor,ik wou gewoon weer bij je zijn op de plaats waar we elkaar voor het eerst ontmoette"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en legde zijn hand op haar wang en streek daar zachtjes over. "En hoe verloopt het vampier zijn"vroeg hij zachtjes aan haar en ging zitten op de rots. Hij nam haar hand weer beet en trok haar op de rots. Hij drukte haar een kus op haar zachte,maar koude lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 10:41 am

Bella glimlachte en ging keurig op de steen naast Edward zitten terwijl ze zich tegen zijn borst nestelde en over zijn been streek. 'Het is wel .. oké. Ik snap nu precies waarom je die maatregelen nodig had om bij me te zijn toen ik nog mens was.' zei ze zachtjes. 'Maar uiteindelijk is Renesmee er toch gekomen.' zei ze lachend. Ze sloot haar ogen en dacht aan de eerste keer dat ze hier was, ze was erachter gekomen wat Edward was, hij liet haar meteen alle dingen zien die een vampier kon. Ze huiverde en streek nog een keer over Edward's been. 'Voor eeuwig ... je zit voor altijd aan me vast.' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 10:45 am


Hij luisterde naar haar en glimlachte eventjes. Hij sloot zelf ook zijn ogen. Hij sloeg zijn arm over haar heen en streek zachtjes over haar schouder. Toen ging hij op een knie op de grond zitten en nam de ring uit zijn zak en opende het doosje. "Bella,het is misschien wat laat,maar je zegt dat dit voor eeuwig is,wil je het dan ook samen vereeuwige met mij? Wil je met me trouwen Bella"vroeg hij aan haar en keek haar met zijn goud/gele ogen aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 10:50 am

Bella opende haar ogen zodra Edward zich van haar los wurmde. Toen ze eindelijk doorhad dat hij voor haar zat liet ze zijn woorden tot haar doordringen terwijl ze naar het doosje staarde waar een ring in zat. Ze keek met grote ogen naar het glinsterende ding en hapte naar adem, het eerste wat in haar opkwam was gillen, maar dat zou erg pijnlijk zijn. Ze keek verbijsterd naar Edward en knikte toen terwijl ze zich in zijn armen wierp en hem heftig begon te zoenen. 'Ja! Ik wil!' riep ze buitenadem uit. Ze klampte zich aan Edward vast en besloot hem nooit meer los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 11:00 am

Hij keek haar afwachtend aan en zag een glinstering in zijn ogen en stak voor ze zich in zijn arme storte de ring nog weg en zoende met haar mee. Dan keek hij haar aan en streek zachtjes over haar heupen en voelde zich vanbinnen helemaal warm worden. Hij was dolgellukkig op dit moment en hij wist zelf van verwardheid en verliefdheid niet wat doen buiten haar voor eeuwig vast te houden. Hij gaf haar nog een kus en legde dan zijn hoofd tegen het hare aan.


Laatst aangepast door Edward op zo nov 22, 2009 12:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 12:29 pm

Bella bleef Edward strak vasthouden en kuste hem nog een paar keer op zijn borst. Ze bleef zo een paar minuten zitten en maakt zich toen voorzichtig los van Edward. Ze ging voor hem zitten en keek hem verliefd aan. 'Als het toch vooraltijd is ... doen we het officieel!' zei ze lachend. Ze streek met haar hand langs Edward's wang en bleef stil zitten. 'Weet Alice er al wat van? Het lijkt me echt iets voor haar om alles te regelen.' zei ze lachend. Ze dacht aan Jacob en verbood die gedachte even, ze was hier nu gelukkig met Edward, binnenkort haar man.. binnenkort zou zij Bella Cullen heten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyzo nov 22, 2009 12:47 pm

"Ik denk wel dat ze hier al van weet,haar kennende"zei hij en lachte even. Hij keek haar aan en glimlachte even. Hij had een idee aan wie ze dacht,maar het was maar een gok. "Je denkt aan Jake hé"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en sloot voor enkele seconden zijn ogen en dacht aan alles wat er de voorbije uren aan hun was voorbij gegaan. "Ik wil het even hebben met jou over Renesmee en Jacob"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyma nov 23, 2009 10:15 am

Bella keek verschrikt naar Edward toen hij raadde waar ze kort aan dacht. 'Heé! Dit is een feestelijk moment! Niemand anders komt nog aan bod behalve jij en ik!' zei ze lachend. Ze kroop gretig bij Edward op schoot en woelde vrolijk met haar handen door zijn bronzen haren. Ze verbood het onderwerp 'Jake' nog in zich op te laten komen. Ze snoof een keertje en bleef toen heel stil zitten. 'Alice weet inderdaad álles.' zei ze zachtjes. Ze beet op haar lip en tuitte ze daarna bedenkelijk, 'Als het dringend is over Nessie en Jake wil ik er wel over praten, aleen mag het de stemming nu niet verpesten.' zei ze zachtjes. Ze zei het zo zacht dat mensen oren het niet konden horen, Edward had het wel degelijk kunnen horen gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptyma nov 23, 2009 11:16 am

Edward keek haar aan en glimlachte kort. Hij streek zachtjes over haar schouder en drukte dan een kusje in haar nek. "Ach Bella er komen nog vele momenten zoals dit,dat weet je best,maar anders hebben we het later over hun"zei hij tegen haar en glimlachte even. Zijn dag was nu compleet. Nu wist hij zelf ook niet meer wat doen. "En ik denk wel dat Alice het leuk zou vinden als ze het feest mag organiseren"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptywo nov 25, 2009 9:41 am

Bella glimlachte en bewoog heen en weer op Edward's schoot. 'Oh, er komen zeker nog wel meer van deze momenten .. nog véél meer!' zei ze lachend. Ze nam Edward's hoofd tussen haar handen en drukte hem tegen zich aan. (xD) Ze dacht aan Alice en grijnsde, 'Ze zal echt heel blij zijn!' zei ze lachend. 'Ze is vast allang bezig!' zei ze droogjes. Ze dacht aan Alice en bedacht zich dat zij bijna haar hyper actief zus zou worden. Ze werd helemaal vrolijk van die gedachte en omhelsde Edward. 'Je had geen beter moment kunnen uitkiezen, ik ben zo gelukkig nu.' fluisterde ze zwoel in zijn oor. Ze glimlachte tegen zijn borst en drukte haar hoofd er ditk eer tegen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptywo nov 25, 2009 10:47 am


Hij keek haar daarna aan en grijnsde even. Hij streek zachtjes over haar arm. "Alice zal super blij zijn,zullen we het samen aan haar zeggen dat zei het moet doen,of zeggen we het gewoon niet tegen haar,aangezien ze het toch al weet"vroeg Edward aan haar en keek haar diep in haar ogen aan. Dan wende hij zijn blik naar een dikke gezone beuk waar de blaadjes grasgroen aan hongen,en waar het leven vanaf stroomde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptywo nov 25, 2009 11:17 am

'Ze weet het vast al, ze is nu al bezig met alle voorbereidingen en ik wed dat ze zit te wachten tot we eindelijk de kerk ingaan ofzo.' zei ze lachend. Ze sloot haar ogen en keek naar haar lege ringvinger. Binnenkort ozu er een mooie ring omheen zitten, dan waren ze vooratlijd met elkaar verbonden. Ze voelde een gelukkige stroom door zich heen gaan en stond toen op. 'Waar en hoe gaan we trouwen?' vroeg ze opeens haastig. 'Ik vertel het wel aan Alice, dan kan ze meteen alles regelen en trouwen we morgen nog!' zei ze lachend. Ze staarde hoopvol naar Edward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptywo nov 25, 2009 11:25 am


"De dag maakt mij niet uit zo snel mogelijk ,en de plaats,ergens waar het romantisch is,misschien het bos of ergens anders"zei hij tegen haar en grijnsde even naar haar. "Wat voor een ring wil je eigenlijk"vroeg Edward aan haar en gaf haar een tedere kus op haar lippen. Zijn gedachten waren voor enkele seconden bij Renesmee maar al snel weer bij Bella,nu al zijn Bella,maar binnenkort echt voor eeuwig. Edward grijnsde bij die gedachte en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptywo nov 25, 2009 11:40 am

Bella tuitte bedenkelijk haar lippen en ging weer op Edwards schoot zitten. 'Suprise me.' zei ze lachend. Ze zacht het huwelijk nu al voor zich en zuchtte verlangend. 'Was het morgen maar ... ' zei ze droogjes. Ze drukte een kus op Edward's voorhoofd en glimlachte lief naar hem, opeens verstrakte ze. 'Waar is Alice nú? Misschien heeft ze alles al klaar!' zei ze lachend. Ze zag het kleine meisje al helemaal bezig en grijnsde. Ze bleef Edward vasthouden in een omhelsing en liet niet meer los. 'Vooraltijd.' zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward

Edward


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 25-09-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : België,Antwerpen,Hoboken

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 17 voor eeuwig
Partner: Bella, This dicision is harder then you think.

Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Emptywo nov 25, 2009 12:01 pm

Edward luisterde naar haar en glimlachte even. "Waar Alice is,ik denk dat ze thuis is,of al bezig met het voorbereiden,en inderdaad,was het morgen maar"zei hij zachtjes tegen haar en sloeg zijn armen om haar heen en streek zachtjes over haar rug. "Een oneindige liefde"zei hij zachtjes in haar oor en sloot dan voor een korte tijd zijn ogen. Hij dacht aan een ring die perfect bij Bella paste. Een zilveren ring,met een paar kleine diamantjes in leek hem wel wat. Hij kreeg opeens wat door van Alice. "Zullen we naar het bos gaan,er wacht daar een verassing op je,maar ik zou wel iets anders aan trekken,een jurk misschien"zei hij en knipoogde. Toen wurmde hij zich los van Bella en trok haar gelijk op met hem. "We zullen eerst naar huis gaan,en dan treffen we elkaar in het bos"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een vraag   Een vraag Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een vraag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Meertje en moeras-
Ga naar: