School days.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier tussen de gewone mensen op school gaan veel geheimen schuil, weerwolven en vampiers zouden hier rond lopen, wat ben jij? Geef jij je geheim prijs?
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Honger..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 8:54 am

Kiki was na dat ze lang Carlisle was geweest naar het moeras gerendt, om te kijken of hier nog herten liepen. Ze liep altijd in een korte broek met een zwart topje. Zomer, herfst, winter, het maakte niets uit maar altijd had ze korte kleren aan. Kiki keek rond. Toen er een paar verschrikte kreten klonken keek ze die kant op. Ze nam een aanloopje, sprong en veranderde terwijl haar kleren scheurde. Ze rende razend snel naar de plek waar het geluid vandaan kwam, een hert zat vast in de modder van het moeras. Kiki zelf stond nog op het droge gebied en kon het hert zo doden. Twee grote angstige herten ogen keken haar kant op terwijl Kiki gromde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 9:22 am

Bella sprintte als een bezettene door het moeras. Ze was er al aan gewend zo hard te kunnen rennen en alles leek veel makkelijker, behalve de drang om te moorden. Ze gromde en sprong van boom tot boom. Ze moést jagen.. voordat ze Rensemee iets deed. Ze gromde nog een keer en vogels stoven op. Ze sprong naar beneden en kwam op een grote kei terecht, ze keek naar de bruine herten die angstig een kant op staarde. Toen de herten haar ook in het vizier kregen keken ze angstig haar kant op. Een gemene trek verscheen om haar mond en ze hield haar hoofd schuin, Edward had gezegd dat het als een soort dieet was maar mensen moorden ... daar deed ze niet aan, dat had ze al eerder duidelijk gemaakt. Ze keek de herten lang aan en was benieuwd over haar ogen nog steeds rood waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 9:25 am

Kiki wachtte, vol spanning keek ze naar de herten die voor bij stoven. Ze had Bella niet eens opgemerkt. Wel kwam de bekende stank van vampieren in haar neus. Ze snoof. Ze kon niet thuis bregen welke vampier het was. In elk geval geen Edward of Carlisle, die geuren kende ze maar al te goed. Ze gromde naar 1 van de herten die haar dreigde te verpletteren. Het dier draaide zich om en maakte zich weer uit de voeten. Verveeld krabde Kiki zich en zette het toen op een rennen achter een hert aan. Alle herten weken uit een, terwijl Kiki er één uitzocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 9:32 am

Bella kreeg de geur van een hond in haar neus, ze snoof en kon niet bedenken dat ze ooit zoiets had geroken! Ze schudde haar hoofd, het was nog wel even wennen! Ze zag de herten opeens opstuiven en er kwam een lage gedempte grom uit haar borstkas. Ze sprong op en keek gefocust naar een hert, het was een makkelijk prooi. Ze stak haar armen uit en greep het hertje met gemak. Ze haalde hem neer en er klonk een klap. Ze grijnsde en keek toen op, ze zag een grote bruine wolf, die ook aan eht jagen was. Ze gromde hoog en draaide de nek van eht hert om. Ze zou eerst een kijkje nemen bij de wolf, wie was dat nou weer? Ze kwam haar bekend vor..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 9:38 am

Kiki rende nog steeds geconsentreerd achter het hert aan. Toen trapte het dier achteruit. Kiki kreeg de hoeven vol tegen haar kop aan. De wolf vloog een beetje achteruit, terwijl haar lichaam over de grond sleepte. Kiki gromde en voelde een warme straal langs haar kop lopen. Bloed. Shit, shit! Die vampier is hier ook! Dacht ze snel. Kiki rende weer achter het hert aan alsof er niets was gebeurd. Er klonk een klap, van een klauw die in het vlees sneed en toen een krak. Kiki's poten hadden de nek van het hert gebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:07 am

Bella keek naar de wolf die bloed verloor, ze kon zich niet meer inhouden en beet hard in het hert, het bloed van eht dier stroomde haar mond in en ze wist weer wat Edward bedoelde, het lege gevoel van dorst bleef in haar maag hangen. Ze dronk nog wat bloed van het dier en hoe veel ze ook dronk het gevoel bleef. Ze dacht aan de heerlijke kom musli en zuchtte, 'dat was toch lekkerder gweest.' zuchtte ze. Ze keek naar de wolf en zag het bloedspoor, ze wendde haarhoofd af en gromde hees, wat was die geur toch aantrekkelijk, de drang om eht op te drinken werd groter maar ze probeerde sterk te blijven, een deel van haar wou erop af gaan maar ze moest zich inhouden van eht andere deel, zachtejs kreunde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:09 am

Terwijl Kiki rustig van het hert at had ze niet door wat Bella aan het doen was. Ze wist niet eens dat dat Bella wás. Ze zuchtte en keek naar het half aangegeten dier, ze zat nu toch echt wel vol. De wond op haar kop bleef stromen en vormde een plakkerig spoor langs haar vacht. Ze probeerde het op te likken, maar haar kop kon er niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:18 am

Bella draaide zich om en sprong op de grote kei waar ze vandaan was gekomen, een handigheid was dat ze met eten/drinken wel snel klaar was. Ze snoof en kneep haar neus dicht, misschien hielp dit. Ze rook niets meer en bevestigde dat het werkte. Ze bleef door har mond adem halen en draaide zich naar een dikke eik, ze keek er geïntreseerd naar en sprong erin, de tak was dun en brak, een oorverdovend kabaal ontstond toen ze de grond raakte samen met de tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:22 am

Kiki sprong behendig om en keek naar de tak die was afgebroken samen met de vampier. Kiki gromde en stapte dichterbij. Ze keek naar de vampier. Ergens was ze bekend voor haar. Kiki hield haar kop scheef en keek naar Bella. 'Wie is dat.' Dacht ze. Ze bekeek de vampier goed, er zaten ongeveer 4 grote passen tussen. Ze gromde nog steeds, hoewel dat steeds meer afzwakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:28 am

Bella kwam overeind en raapte de tak op waarna ze hem weggooide. Ze keek naar de bruine wolf voor zich en trok een vragend gezicht. 'Holy ..' zei ze droogjes. Ze keek naar de wolf en herkende iets.. iets in de ogen van de teef. Ze schrok en deinsde achteruit, ze zag nog bloed op de grond liggen en trok haar neus op, 'Kijk uit... of ik verlies m'n beheersing..' zei ze zacht. Ze ahd neit zoveel dorst meer maar bij eht zien van bloed werd ze nog steeds wild. Ze deinsde achteruit en kwakte tegen de boom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:31 am

De wolf grijnsde. Kiki keek recht in de ogen van Bella. En grijnsde nog uitdagender. 'Dat kan ik ook.' Dacht ze. Ze krabde wat verveeld in de grond en keek om, een geluid trok haar aandacht. Wat was het? Nu hoorde ze niet meer en Kiki richtte al haar aandacht weer op de vampier. Ze hief haar wenkbrauwen op. Zou ze al weten wie ze was. Anders veranderde ze wel terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:42 am

Bella zag de wolf verveeld graven en gromde. 'M m m .. wie.. wa..' ze stotterde en hield toen haar kaken op elkaar. Ze bekeek de bruine teef aandachtig en een beeld van Kiki schoot door haar hoofd heen. 'Nee.. nu kan je me niets maken hé!' zei ze droogjes. Ze sprong omhoog de boom in en bleef naar de bruine wolf staren, 'Tsja.. had je niet gedacht hé.' zei ze. Ze kon het natuurlijk ook nog fout hebben dat de wolf KIki was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:45 am

De wolf keek naar Bella. Een schuldgevoel kroop door haar hele lichaam, als gif. Haar ogen staarde nog steeds naar Bella. 'Dit ís Bella!' Dacht ze. Ze keek naar de grond waar al een kuiltje ontstaan door het krabben in de grond. Toen stapte ze wat naar achter, richting het dode hert. Ze zuchtte diep. 'Verkeerde keuzes!' Bleef maar door haar kop galmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:48 am

Bella keek naar de wolf die oepens achteruit liep en haar aanstaarde. 'Wasser? Zit er iets op m'n gezicht?' vroeg ze droog. Ze veegde met haar hand langs haar gezicht en hief haar schouders. 'Ik voel niets?! Zijn m'n ogen nog rood?' vroeg ze droog. Haar ogen waren rozig geworden, ze waren bleek en ze had nog een beetje dorst, als ze wilde voldoen aan het dieet. Ze zuchtte en ging uit de boom, ze sprong op de kei met een sierlijke beweging en bleef Kiki afwachtend aanstaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki
Admin
Kiki


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Ergens >:)

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17
Partner: -

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:55 am

Kiki deinsde een bang verder achteruit. Als Bella nu geen wraak nam was ze gek. Na al die ellende die ze haar had bezorgt. Maar als Bella net pas een vampier was, was ze sterker. Sterker dan haar, zelfs sterker dan Edward. Ze keek bang achteruit en zette het toen op een lopen! Ze moest hier weg komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schooldays.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 10:58 am

Bella keek verbaasd naar Kiki, ze zag haar wegrennen en grijnsde. 'Awsome, ze zijn bang voor me!' zei ze lachend. Ze sprong omhoog en 'vloog' naar haar eerdere prooi toe. Ze beet er weer in en liet het bloed haar mond instromen. Ze hoopte dat haar ogen nu goudkleurig waren want ze had wat zelfvoldoening. Ze zuchtte en ging op de de grote kei zitten, denkend aan de anstige kiki..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 11:12 am

Een jongen in een ontbloot bovenlijf stapte op Bella af. Hij droeg een korte broek en geen schoenen. Hij grijnsde. 'B-bella? Wat is er met je gebeurdt je ogen!' Zei hij tegen haar. Hij wist niet zeker of het Bella was, maar toch, ze leek er erg op. 'Hebben ze jou ook in z'n bloedzuigende steen veranderd?' Vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 11:17 am

Bella keek naar een jongen die in ontbloot lijf voor haar stond. Ze staarde hem vaag aan en herkende toen haar zonnenstraal erin. 'JAKE!' riep ze uit. Ze sprong van de steen af en sprintte op hem af, ze sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem. 'JAKE! WAT DOE JE HIER?!' riep ze. Ze wou niet antwoorden op zijn vorige vraag, het was niet leuk om over te praten als je je oude vriend weer zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 11:21 am

Jake werd plat gedrukt door Bella. 'Oké kalm aan, je stinkt echt vreselijk!' Mopelde hij en trok Bella los. Hij grijnsde. Toen bekeek hij Bella goed. Ze was een vampier, dat was duidelijk. Hij keek Bella aan. 'Ik heb jou ook gemist, Billy en ik zijn naar hier verhuisd.' Zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 11:23 am

Bella werd los getrokken van Jacob maar ze keek hem eigenwijs aan. 'Billy? Hier? Gezellig.' zei ze droogjes. Ze dacht aan Billy, die mocht haar zo niet zien. Ze zuchtte en bekeek haar vriend, ze rook dezelfde geur als bij Kiki. 'Jake .. je bent toch niet .. ' ze keek hem verschrikt aan en sloeg haar ogen neer, ze sprintte naar de steen, nu was het hem wel duidelijk, ze was een vampier, de oude bella zou dit nooit kunnen, ze ging op de steen zitten en staarde haar vriend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 11:27 am

'Ja, al veel langer dan jij denkt!' Zei hij tegen Bella en grijnsde. 'Wat is er?' Vroeg hij en keek Bella aan. Dat zij stonk kon hem niet schelen. Maar was zij pas.. dat kon niet! Welke stink-steen zou dat wagen bij haar! Hij gromde kwaad, Jake's armen trilde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 12:57 pm

Bella schrok van Jacob en bleef schichtig staan. 'Zo.. dat wist ik niet zeg.' zei ze droogjes. Ze grijnsde en bleef nog steeds geschrokken naar Jacob kijken. 'Jake .. wat is er?' vroeg ze. Ze zuchtte en sprintte weer naar hem toe. Ze bleef voor hem staan en bekeek hem met haar gouden oogjes xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 25-10-09

Stukje over jezelf.
Soort: Weerwolf
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Renesmee, je wéet wat er kan gebeuren ..

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 1:02 pm

Jacob keek naar Bella. 'Wie heeft dit gedaan met je!' Zei hij tegen Bella. Hij probeerde regelmatig adem te halen, wat niet goed lukte, met wat haperingen er tussen haalde Jake adem. 'Er .. is .. niets.' Zei hij kalm en keek weer naar Bella. 'Ik moet wennen, aan.. wat je .. bent.' Hakkelde hij. Ze waren altijd goede vrienden geweest. 'De laatste weken voor je vertrok, was ik ook al weerwolf.' Zei hij tegen Bella. 'Ik heb het je nooit kunnen vertellen.' Zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella

Bella


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-09-09
Woonplaats : Den Haag

Stukje over jezelf.
Soort: Vampier
Leeftijd: 19 .. always
Partner: Edward, just kill me .. I'll save you.

Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Emptyzo okt 25, 2009 1:14 pm

Bella voelde zich leeg. 'Je .. had het moeten vertellen.' zei ze hakkelend. Ze was verbaasd en sloeg haar ogen neer. 'Edward .. ' zei ze zacht. Ze zuchtte en schrok nog van zijn ademhaling. 'Jake.. please.. doe rustig.. ' zei ze. Ze voelde de tranen prikken maar ze hield ze krachtig tegen. Ze sprong in een boom en bleef daar zitten. 'Ik laat je wel zien waarom.. bij jou thuis.. kan dat?' vroeg ze. Ze dacht aan Renesmee en hield dat er nog maar buiten vordat hij zou veranderen, ze had het al bij Kiki gemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Honger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honger..   Honger.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honger..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
School days. :: Plaatsen buiten school :: Meertje en moeras-
Ga naar: